Wasteland 3 släpps den 19 maj

Robot
Wasteland 3 släpps den 19 maj

Nästa år kan du ta dig an 80-talets postapokalyptiska Colorado.


NuZ
Testpilot

Chips & dip? Fish & chips är väl mer brittiskt isåfall


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kommer bli grymt. Är jättenyfiken på vad man kan göra med fordonet

Medlem

Tycker inte deras trailers är speciellt bra. Får se hur spelet blir sen.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Tycker inte deras trailers är speciellt bra. Får se hur spelet blir sen.

Nej har väl inte vart deras starka sida, även om jag gillade deras senaste video med gameplay.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Kommer bli grymt. Är jättenyfiken på vad man kan göra med fordonet

Tror faktiskt att det inte överdrivet mycket, säkert i mest början av ett uppdrag när den är i närheten.
Så kan man nyttja den som en "extra gubbe" i striderna som ett tidigare gameplay-klipp visade.
Man använder den på kartan också för att utforska vad jag kunde se.

Hoppas verkligen detta blir bra. Enda spelet jag backat i crowdfunding. Var nästan på väg med Phoenix Point och det var fan i mig tur att jag hejdade mig med tanke på deras kovändning.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag har fortfarande Wastelands till c64 på original - älskar wastelands!
Synd att fallout inte blev i närheten av wastelands (de två första var..men sen..njae...)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Brian Fargo är en riktig legend, tror Wasteland 3 kommer bli grymt bra. Som om man inte väntade tillräckligt på att våren skulle återvända, nu har man Wasteland 3 att längta efter också.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Xmk
Medlem

Har spelat om Wasteland 2 så många gånger, riktigt bra spel så hoppas verkligen dem lyckas göra detta lika bra eller bättre!

1
Skriv svar