Minst 24 spelbara titlar och några överraskningar på veckans stora Xbox-event i London

Robot
Minst 24 spelbara titlar och några överraskningar på veckans stora Xbox-event i London

Får vi se något från nya konsolen? FZ är på plats!

#x019


dyb
Medlem
Frilansare
Medlem

Nja. Räkna inte med någon kiosk vältare till spelnyhet. Hade de haft stora grejer på gång hade de haft det på E3. Intresset på X019 är ljummet. Kommer ihåg X018 "Oj ville ni ha spelnyheter. Vi tar lärdom av det". Och årets E3 "Wait till next E3. We held stuff back". Så nej blir inget X019. Tar highlights efter.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Nja. Räkna inte med någon kiosk vältare till spelnyhet. Hade de haft stora grejer på gång hade de haft det på E3. Intresset på X019 är ljummet. Kommer ihåg X018 "Oj ville ni ha spelnyheter. Vi tar lärdom av det". Och årets E3 "Wait till next E3. We held stuff back". Så nej blir inget X019. Tar highlights efter.

X0 brukar mest visa gameplay för kommande titlar och nytt material till existerande titlar. Så ur ett nyhetsperspektivt så är det inget märkvärdigt. Kanske att de kommer tala lite mer om Scarlett, typ om bakåtkompatibilitet eller andra funktioner. Har vi tur kanske får vi se designen på konsolen, men specs lär de inte röja förrän nästa år. Annars förväntar jag mig lite nyheter kring Game Pass. Typ något i stil med "Everything you've seen to day will be available on Game Pass (dramatic pause) day one". Också får vi ju inte glömma Project xCloud, där de släpper bomben att det kommer till Switch, och publiken blir hysterisk

Medlem

Kommer Mortaigne till studion som sidekick?

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Kommer Mortaigne till studion som sidekick?

Ja det vore något! Det röstar jag på!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Oavsett mässa och plats i världen är det enda jag vill se gameplay från Elden ring. Tror självklart inte att det visas upp på ett Xbox-event eftersom spelet är en multi-titel, men jag kan som sagt inte låta bli att hoppas. Det är dags nu. Spelet kommer trots allt till Xbox också ;P

Medlem

Alltid haft Xbox sen Classic Xbox. köpte Xbox one och sedan Xbox X preorder något från MS store (scorpion?) hur som börjar sega lite på konsoller med visst det är skillnad på Xbox one och scorpion MEN tycker min nya TV gjorde betydligt större skillnad.

Skulle hellre sett mera laboreringar mellan MS och SONY angående konsoler, XBOX var snabba på vilja köra tex crossplay medans Sony var mer aldrig i livet.

Tror både Sony och MS skulle tjäna på detta men framför allt vi players, visst kan man ha båda konsoler men jag skulle aldrig köpa en PS4 lika lite som min brossa skulle köpa en Xbox så varje individ har väl sin konsol klar.

Så gärna mer sånt mellan Sony och MS

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Wille_3:

Kommer Mortaigne till studion som sidekick?

Skrivet av DKvarn:

Ja det vore något! Det röstar jag på!

Haha, jag tror att vi besparar tittarna det fejset. Men blir det någon sändning så kommer jag att finnas i chatten så klart.

Mina spekulationer kring X019 hittar ni i Veckans Xbox-nyheter om någon är intresserad.

Jag ser mycket fram emot eventet, framförallt känns det riktigt bra med ett Xbox Game Studios som börjar visa styrka och ger oss en aning om vad som komma skall. Det är vansinnigt många projekt igång nu... på alla fronter.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Vamp:

Oavsett mässa och plats i världen är det enda jag vill se gameplay från Elden ring. Tror självklart inte att det visas upp på ett Xbox-event eftersom spelet är en multi-titel, men jag kan som sagt inte låta bli att hoppas. Det är dags nu. Spelet kommer trots allt till Xbox också ;P

Min gissning för lite Elden Ring är Game Awards 7 december.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Min gissning för lite Elden Ring är Game Awards 7 december.

Ah, där sa du något. Det vore verkligen en tidig julklapp för min del

Medlem

@Joakim_Bennet
Någon info om det blir någon uppesittarkväll på torsdag?
Överväger att gå hem lite tidigare från eftermiddagsskiftet.

1
Skriv svar