Ny trailer för Sonic-filmen - med omdesignad igelkott!

Robot
Ny trailer för Sonic-filmen - med omdesignad igelkott!

Lyckas de bättre denna gång?

#sonic


Medlem

Bättre iaf, tror dock filmen kommer vara riktigt usel

Medlem
Skrivet av robbis:

Bättre iaf, tror dock filmen kommer vara riktigt usel

Precis, bättre sonic figur: ja, men lär nog ändå inte se filmen.

*Gillar dock att se att Jim Carrey tillbaka i sin vanliga roll.

Medlem

och vad vart problemet att inte göra såhär ifrån första början fattar jag inte?

Snacka om att envisas av någon anledning, skapa något som sonic inte är eller ser ut.

För inte snacka om hur mycket pengar detta måste kostat räkna med minst 5 milllar rakt ut i sjön och då är jag nog endå snäll.

Gnällkuk

Han såg extremt inklistrad ut... Annars gillar jag helt klart hur han ser ut nu.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

såg mycket bättre ut nu än förra trailern helt klart.

Medlem

Mycket bättre design än den förra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

En klar förbättring i mina ögon också.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av FuzioN:

och vad vart problemet att inte göra såhär ifrån första början fattar jag inte?

Snacka om att envisas av någon anledning, skapa något som sonic inte är eller ser ut.

För inte snacka om hur mycket pengar detta måste kostat räkna med minst 5 milllar rakt ut i sjön och då är jag nog endå snäll.

Fast de har ändå fått en rejäl skopa PR med alla kontroverser. Jag hade troligtvis aldrig sett trailern om det inte vore för den shit-storm den skapade. Tror det kan gälla fler personer än mig.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

och vad vart problemet att inte göra såhär ifrån första början fattar jag inte?

Snacka om att envisas av någon anledning, skapa något som sonic inte är eller ser ut.

För inte snacka om hur mycket pengar detta måste kostat räkna med minst 5 milllar rakt ut i sjön och då är jag nog endå snäll.

Antagligen gamla gubbar i kostym med noll koll på vad folk vill ha som godkände det.

Medlem

Ser mycket bättre ut. Ser ut som Sonic nu.

Skrivet av FuzioN:

och vad vart problemet att inte göra såhär ifrån första början fattar jag inte?

Snacka om att envisas av någon anledning, skapa något som sonic inte är eller ser ut.

För inte snacka om hur mycket pengar detta måste kostat räkna med minst 5 milllar rakt ut i sjön och då är jag nog endå snäll.

För personen eller personerna tyckte första designen var snygg. Tji fick dom. Säkert någon envis tant eller gubbe.

Medlem

Sonic ser mycket bättre ut. Synd att filmen verkar sjukt hollywood och same same.

Medlem

Fattar verkligen inte varför Jaleel inte gör rösten. Han måste ju till och med nästan vara billigare än han som gör den nu.

Medlem

Helt klart mycket bättre än den tidigare designen.

Bara jämförelsen här med samma scen visar ju att även animationen fått sig ett lyft:
https://twitter.com/bennytepper/status/1194215167824777216

Skrivet av Westrr:

Helt klart mycket bättre än den tidigare designen.

Bara jämförelsen här med samma scen visar ju att även animationen fått sig ett lyft:
https://twitter.com/bennytepper/status/1194215167824777216

Jisses...


signatur

Viam inveniam aut faciam

Skribent

Alltså, designen...men filmen verkar ju urusel oavsett. Jag tror inte att en omdesign av Sonic heller kommer dra mer tittare i biostolarna. Känns som pengar i sjön.

Handen på hjärtat nu.

Hur många här finns det som bojkottat filmen pga förra designen, men som nu tänker gå och se filmen på bio?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kommer inte se denna på bio, men lär ta mig en titt när man kan se den hemma, och det är tack vare Jim Carrey som Dr. Robotnik / Eggman.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johlor:

Alltså, designen...men filmen verkar ju urusel oavsett. Jag tror inte att en omdesign av Sonic heller kommer dra mer tittare i biostolarna. Känns som pengar i sjön.

Handen på hjärtat nu.

Hur många här finns det som bojkottat filmen pga förra designen, men som nu tänker gå och se filmen på bio?

Jag. Filmen kommer, likt det du säger, mest troligen fortfarande vara usel. Det faktum att de ändå lyssnade på sina fans och ändrade Sonic's design ska ändå få en applåd.

Givetvis kan man även här dra på lite negativitet: "Det här var tänkt enda från början!" eller "Stackars de som måste animera om allting och inte få extra lön!". Kan något eller båda vara sant? Kanske, kanske inte. Jag är dock ganska enkel. Jag tycker om att titta på diverse skräpfilmer, men tyckte inte om att Sonic inte såg ut som Sonic, nu när han gör det, plus att jag gillar Jim Carrey, har de gjort tillräckligt för att jag ska dra dit med kidsen iallafall.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag. Filmen kommer, likt det du säger, mest troligen fortfarande vara usel. Det faktum att de ändå lyssnade på sina fans och ändrade Sonic's design ska ändå få en applåd.

Givetvis kan man även här dra på lite negativitet: "Det här var tänkt enda från början!" eller "Stackars de som måste animera om allting och inte få extra lön!". Kan något eller båda vara sant? Kanske, kanske inte. Jag är dock ganska enkel. Jag tycker om att titta på diverse skräpfilmer, men tyckte inte om att Sonic inte såg ut som Sonic, nu när han gör det, plus att jag gillar Jim Carrey, har de gjort tillräckligt för att jag ska dra dit med kidsen iallafall.

Visst kan de få kredd för det, men då borde alla kritiker också sätta sig i biostolarna och visa det. Jag undrar hur många av dem som faktiskt gör det?

Mina barn gillar Sonic så kommer nog se den, men inte på bio, blir nog hyra eller något senare (kostar ju en arm och ett ben att gå med två barn på bio). Dock så bryr de sig ju föga om designen på Sonic, de såg att det var Sonic redan innan de designade om honom och vi hade sett den oavsett.

Min poäng blir lite att det är synd om det blir så att skaparna går alla dessa vägar för allt gnäll och dessa "gnällare" ändå skiter i att se filmen.


signatur

"Writer and Fighter"

KoP
Medlem
Skrivet av robbis:

Bättre iaf, tror dock filmen kommer vara riktigt usel

Usel är nog att ta i (långt mycket sämre filmatiseringar utav spel/spelkaraktärer går nog att finna. Typ Mario och Max Payne etc) Filmen kommer fylla sin funktion som nöjesprodukt och alla ungar kommer att älska den. Tror den kommer dra in en rätt bra slant när den går upp på bio + all merch kring karaktären Sonic.

Medlem
Skrivet av Johlor:

Alltså, designen...men filmen verkar ju urusel oavsett. Jag tror inte att en omdesign av Sonic heller kommer dra mer tittare i biostolarna. Känns som pengar i sjön.

Handen på hjärtat nu.

Hur många här finns det som bojkottat filmen pga förra designen, men som nu tänker gå och se filmen på bio?

Tyckte den såg för djävlig ut först, men hade nog ändå gått och titta då det ligger en del nostalgi i saken. Är ju uppvuxen med Sonic. Men nu ser jag faktiskt mer fram emot det, och som sagts förut så har ju filmen fått en helt annan PR än om det hade gjorts rätt från början med Sonic.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem
Skrivet av Johlor:

Alltså, designen...men filmen verkar ju urusel oavsett. Jag tror inte att en omdesign av Sonic heller kommer dra mer tittare i biostolarna. Känns som pengar i sjön.

Handen på hjärtat nu.

Hur många här finns det som bojkottat filmen pga förra designen, men som nu tänker gå och se filmen på bio?

Jag och miljoner till.

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Mycket bättre design än den förra.

Tyvärr verkar filmen i sig fortfarande lika dålig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Johlor:

Alltså, designen...men filmen verkar ju urusel oavsett. Jag tror inte att en omdesign av Sonic heller kommer dra mer tittare i biostolarna. Känns som pengar i sjön.

Handen på hjärtat nu.

Hur många här finns det som bojkottat filmen pga förra designen, men som nu tänker gå och se filmen på bio?

när du snackar bojkotta kommer jag alltid att tänka på de som bojkottade CoD


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Lär vara en perfekt film en mysig bakis-söndag.

Skribent
Skrivet av Kixo:

Jag och miljoner till.

Vi får fortsätta diskussionen en månad efter filmen haft premiär


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tror inte det blir världens bästa film precis men jag tror inte jag hade blivit missnöjd av att spendera tiden på att titta på filmen heller. Den enda filmen jag kommer på som jag kan säga att jag hellre aldrig kollat på överhuvudtaget är Batman vs Superman. Blir svårt att nå den nivån.

MEG
Medlem

Tror filmen kommer att vara lika bra som spelet Sonic the Hedgehog 2006
https://www.youtube.com/watch?v=Sr_rd6DpxM0


signatur

Death is only the beginning

Umi
Medlem

Jämfört med den första trailern som innehöll Gangsta's Paradise som trailertrack och denna med den omgjorda designen så är den ju klart godkänd för våra kära 6-9 åringar där ute

Medlem

första trailern var tyngre. nu känns hela filmen förstörd ist


signatur

//monster

12
Skriv svar