Kerbal Space Program 2 försenas

Robot
Kerbal Space Program 2 försenas

Uppskjutningen senareläggs till finansåret 2021.

#Kerbal-space-program-2, #Star-theory-games


Medlem

Antagligen från eftetryckningar från NASA skulle jag gissa på!

Medlem

Tråkigt, har verkligen sett fram emot spelet!

Medlem

Hoppas grafiken får sig en rejäl puttsning. Äger original spelet till Steam som jag fick av en vän. Har bara lirat demon dock och mina raketer har inte gått så bra att bygga. Har aldrig kommit längre än några meter tror jag innan allt fallerade. Fast lirade inte så länge heller. Nån timma har ja för mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det behöver ju inte betyda mycket egentligen, förseningen kan ju bara vara någon vecka som minst.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Det behöver ju inte betyda mycket egentligen, förseningen kan ju bara vara någon vecka som minst.

Kan också vara ett år. Men vist är det mer troligt att det rör sig om ett par veckor/månader.

NuZ
Testpilot

Är väl 2k, så de ska rensa bort lootlåder och flipperspel för gamers börjar säga ifrån. Älskar ettan så detta blir nog bra när det kommer


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Blir nog bra, tyckte om första spelet. Man lärde sig rätt mycket kring hur saker ter sig i rymden.
Många små kerbs som är fast där ute i min sparfil.

1
Skriv svar