GTA V fortsätter att sälja galet bra

Robot
GTA V fortsätter att sälja galet bra

Sålt mer sedan i maj än många av årets stora släpp.

#borderlands-3, #gta-v, #take-two


Medlem

Finns det information om vilka plattformar det gäller eller är det samtliga?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

5 miljoner sen maj för ett så pass gammalt spel är ju vansinne?! Äger inte alla redan det spelet?!

Iofs kan man ju undra hur många av dessa exemplar är nyköp av sådanadära som blivit bannade pga hack/fusk.

Medlem

Hur är det möjligt.

Medlem

Det är nog pga online?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Äger inte alla redan det spelet?!

Det är ganska sjukt att tänka sig, men det är faktiskt fler bebisar som har fötts hittills i år än antal sålda exemplar av GTA 5 någonsin.

//LD

Medlem

Äger det inte, vet inte hurvida jag köper den heller. Kanske. Men har spelat alla tidigare spel på PC.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skrivet av Lord Darkness:

Det är ganska sjukt att tänka sig, men det är faktiskt fler bebisar som har fötts hittills i år än antal sålda exemplar av GTA 5 någonsin.

//LD

Hehe, ja det är ju sant.

Medlem

priserna för dom bästa bilarna i online är helt sjukt.. nog där pengarna kommer för tjäna ihop miljoner för att köpa nån lyxbil tar ju nästan lika lång tid som i irl...

Medlem

@SWEBarb: Ja, grind i GTAO är en hörnsten för att de vet att de tjänar så mycket pengar på deras shark cards vilket är en löjlig liten summa emot vad man skulle få betala.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Efter ett år av otroligt seg grinding i Online som bara blev sämre å sämre så gjorde jag och två kompisar slag i saken... Drog hem en trainer och blåste in 200miljoner. Ångrar inte en j*vla sekund.

Spelet vart ju roligt helt plötsligt.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

5 miljoner sen maj för ett så pass gammalt spel är ju vansinne?! Äger inte alla redan det spelet?!

Iofs kan man ju undra hur många av dessa exemplar är nyköp av sådanadära som blivit bannade pga hack/fusk.

Jag äger 4 exemplar av skiten. Crazy men sant. 1 till PS3, 1 till PS4, 2 till PC där det är 1 Social Club & 1 Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det är nog pga online?

https://fivem.net/

Tittar man snabbt på twitch så sitter nästan vartenda person och spelar på nån slags fivem server, så har garanterat något att göra med varför så många fortfarande köper spelet.

Många gör om hela spelet till små mmo'n med jobb, inventory, stats, uppdrag och liknande, många kör roleplay.

Skrivet av CARTMAN:

Jag äger 4 exemplar av skiten. Crazy men sant. 1 till PS3, 1 till PS4, 2 till PC där det är 1 Social Club & 1 Steam.

Då får vi hoppas på att det kommer en version till PS5 också för din skull då

Har det endast till PS4 , men varit nära att trycka på köp knappen på steam ett antal ggr.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

5 miljoner sen maj för ett så pass gammalt spel är ju vansinne?! Äger inte alla redan det spelet?!

Iofs kan man ju undra hur många av dessa exemplar är nyköp av sådanadära som blivit bannade pga hack/fusk.

Själv har jag köpt 2 exemplar, först ps3 sen ps4. Har funderat senaste året på att köpa på pc, så kanske blir ett 3e köp. Känner mig ganska säker på att jag inte är själv med att ha köpt spelet på 2+ plattformar. Så det finns fler anledningar än ban

1
Skriv svar