Playstation 5 är den enklaste Sony-konsolen att koda till, hävdar Sony-chef

Avstängd

Min ps4 lever inte om särskilt mycket och har haft den sedan 2014. Jag fattar aldrig vad ni pratar om då ni upplever att dom lever om.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Det ryktas även om att det är den KRAFTFULLASTE Playstation någonsin!

Ja inte lär den vara sämre än ps4pro LoL

Medlem
Skrivet av Molotov:

Får man hoppas att Sony och Microsoft gör rätt på en gång så man inte behöver släppa en "pro" bara för att man gjorde en "för klen" från början.

grejen var ju att grafikkorts makarna sprang iväg på banan med sina nya kort som utklassade gamla serien vilka konsolerna isch höll ikapp med.

Om nu konsolerna ska försöka tävla med high end pc så kommer priset vara därefter, och jag tror inte så många är sugna på konsoler med en prislapp på 10-12 tuss.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

grejen var ju att grafikkorts makarna sprang iväg på banan med sina nya kort som utklassade gamla serien vilka konsolerna isch höll ikapp med.

Om nu konsolerna ska försöka tävla med high end pc så kommer priset vara därefter, och jag tror inte så många är sugna på konsoler med en prislapp på 10-12 tuss.

Dom behöver inte hålla jämn klass med high end pc men det stämmer det du säger.
det kom ny generation grafikkort som sprang ifrån tidigare rätt rejält.
Var nog därför det blev som det blev, dålig tajming


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Det ryktas även om att det är den KRAFTFULLASTE Playstation någonsin!

Du måste lära dig att se igenom allt PR-snack så du kan hålla förväntningarna i schack. Dessa rykten är garanterat planterade.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Dom behöver inte hålla jämn klass med high end pc men det stämmer det du säger.
det kom ny generation grafikkort som sprang ifrån tidigare rätt rejält.
Var nog därför det blev som det blev, dålig tajming

Nä det lär dom ju inte göra heller tror jag inte, blir väl mid någonstans som förut.

12
Skriv svar