Diablo IV – se 24 minuter barbarian-gameplay

Medlem

Återstår att se hur mycket MT activision väljer att lägga i spelet.
Hoppade på hypen om D3, och blev kanske besviken, men men. Detta spelet ligger väl ganska långt bort och kan säker bli något bra.
Med tanke på hur mycket element-skada som flashar på skärmen, för en barbar, så underbar jag hur det kommer se ut för wizards och andra "casters".

Medlem
Skrivet av RegularOriginal:

Förvånas aldrig av vissa folk på FZ. Pinsamt att erkänna att man är svensk ibland. Gnäll gnäll gnäll.

Att klaga på att någon klagar, eller kritiserar, kanske kan vara lite gnälligt. Att ifrågasätta saker på ett forum, en gång, i en tråd kanske inte skall kallas för gnäll. Det faktum att någon kallar det för gnäll kommer ju starta en diskussion som av många kommer uppfattas som gnällig.
Välkomnar alla kritik som kommer till spel för då kanske det finns negativa aspekter jag missar på release.
Köpte, som exempel, sea of thieves efter testat en gång och kändes helt underbart, men upptäckte ganska snart att det kanske inte var värt 600 spänn.

Medlem
Skrivet av Meurik:

Blizzard tar inte betalt för Classic.

Prenumerar man på World of Warcraft: Battle for Azeroth, så får man Classic "på köpet". I stort sett, 2 spel för en sub. Gnäll lite mer tack.

Ok, det var kanske lite trolligt eller (eller hoppas det var det iaf, alt så är det jurister som är i farten)? Skaffat sub till wow för att kunna spela just wow classic. Har inte ens det andra installerat och kommer inte installera det. Så JAG betalar för wow classic.

NuZ
Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det är vida känt att de har arbetat med Diablo IV under en lång tid. Vad man får anmärka dock är att det knappast varit många i teamet, utan att de suttit fast i koncept-stadiet.

Exakt det jag menar. De har nog bara flytit på utan nå krav eller mål i nått konceptlimbo och tester av olika stilar i nått avlägset kontor någonstans. Lite som jag ser framför mig DNF hanterades Gameplayet på blizzcon är def. Inte gammalt.

Skrivet av anon_326725:

Tror du är förblindad av hat eller bitterhet. Helt magiskt vad overkliga dina påståenden är. Finns tyvärr inte mer att säga i ämnet. Du är lost... totalt jävla lost! Om jag fortsätter prata med din typ av folk kommer jag nog tyvärr bli bannad.... Good riddance!

Tack! Helt magiskt att någon påstår något annat...

Jag har inget hat alls. Verkar vara du som är upprörd. Finns inget som är värt mer en ban än personliga påhopp, så du rör dig nog i en gråzon nu. Jag säger bara att de är stressade nu på Actiblizz efter fjaskot förra året och kaoset i år. Nice! Du har hittat ett ställe bättre än Tinder nu

Skrivet av Meurik:

Blizzard tar inte betalt för Classic.

Prenumerar man på World of Warcraft: Battle for Azeroth, så får man Classic "på köpet". I stort sett, 2 spel för en sub. Gnäll lite mer tack.

De är väl o ta betalt för ett spel jag köpte för 12år sedan? De är väl isch 130kr/månad nu va? Har inte spelat på 6år typ så ingen aning faktiskt. Jag vet att om jag hade köpt spelet när de kom, kunde jag spela på de privata servrarna. Jag gnäller inte alls. Jag är skeptisk till företaget och genomskådar dem och får påhopp av personer på nätet Sen ja de sa att de jobbat på ett Diablo och vi fick ett Diablo Immortals. Finns inga bevis alls att de tokarbetat med D4 innan det fjaskot förra året


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Vill bara säga ännu ett tack! Skönt att se vettiga personer lägga energi på att trycka ner haters och toxic personer som dessa.
Jag personligen har ingen ork för det nuförtiden så blir extra glad när någon annan orkar!

Men snälla du; folk uttrycker bara sin åsikt och kritik. Att du kommer in och avfärdar allt som "trams", "skitsnack" och uttrycker saker som "Good riddance" sprider ju bara toxicity. Är konflikter en viktig del av ditt liv?
Om du nu är rädd att en diskussion skulle kunna få dig banad från ett forum, så kan det vara (menar detta i all välmening) hos dig problemet ligger, inte de "posters" som skriver i detta forum.
Och att sedan fjäska för en annan användare...

Medlem

Äntligen har man lite valmöjlighet på utseendet inom en klass!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ingen chans att D4 var under utveckling. Kanske i planering bara förra året. Du vet att det är Activision Blizzard vi pratar om?!

Med tanke på att det är en helt ny motor så lär det varit under utveckling i flera år.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Finns inget nyskapande nuförtiden så det argumentet är ju korkat. Finns inga spel i dagsläget som man inte "been there, done that" flera gånger redan.

Bortsett från möjligtvis Death Stranding men det är i en liga för sig själv.

Trams-attityd...

Ja wow, din toxic attityd fick mig verkligen att göra en attitude-check, på mitt inlägg som inte var baserat på något argument eller attityd utan åsikt om spelet ifråga. lel.. Nog för att jag gillar att titta på cringe compilations och sånt, men snälla.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Nu gnäller du på att jag gnäller på folk som gnäller.

Haha ja, it's a vicious circle.

Medlem

Ser fantastiskt snyggt ut, ser mer estetiskt tilltalande ut än d3 för mig.

Medlem

Hoppas det släpper gameplay till druiden snart också. Blir hem och mysa ner sig i soffan och se detta såfort man slutat.

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Hoppas det släpper gameplay till druiden snart också. Blir hem och mysa ner sig i soffan och se detta såfort man slutat.

Japp, den släpptes igår (sent i Sverige förstrås)

Skrivet av Weeks_death:

Att klaga på att någon klagar, eller kritiserar, kanske kan vara lite gnälligt. Att ifrågasätta saker på ett forum, en gång, i en tråd kanske inte skall kallas för gnäll. Det faktum att någon kallar det för gnäll kommer ju starta en diskussion som av många kommer uppfattas som gnällig.
Välkomnar alla kritik som kommer till spel för då kanske det finns negativa aspekter jag missar på release.
Köpte, som exempel, sea of thieves efter testat en gång och kändes helt underbart, men upptäckte ganska snart att det kanske inte var värt 600 spänn.

En tråd en gång? Det är sällan majoriteten av det som sägs här är positivt tycker jag. Men kanske kollar fel trådar
Jag tycker däremot man ser uppenbar skillnad på kritik och gnäll, alla kanske inte gör det och då är det ju på mig kanske men det vore ändå konstigt om inte alla gör det kan jag ju tycka. Har någon bra kritik så tycker jag det är svinbra. Men när någon säger något som är helt irrelevant eller inte ens sanning då är det gnäll, inte kritik. Kritik kan man lära sig ifrån, gnäll är lite svårare. Men annars håller jag med dig

Medlem
Skrivet av RegularOriginal:

En tråd en gång? Det är sällan majoriteten av det som sägs här är positivt tycker jag. Men kanske kollar fel trådar
Jag tycker däremot man ser uppenbar skillnad på kritik och gnäll, alla kanske inte gör det och då är det ju på mig kanske men det vore ändå konstigt om inte alla gör det kan jag ju tycka. Har någon bra kritik så tycker jag det är svinbra. Men när någon säger något som är helt irrelevant eller inte ens sanning då är det gnäll, inte kritik. Kritik kan man lära sig ifrån, gnäll är lite svårare. Men annars håller jag med dig

Jo, jagmenar att man lägger en post på en viss tråd relaterat till en viss artikel, en gång. Sedan kan det nog vara en hel del trådar som får kritik, klagan "gnäll" ( så vi får med den termen där också 😉) och det av samma person som antagligen har ett "kritiskt" sinne. Men ältar man samma sak i samma tråd om och om igen fast som svar på olika personer svar, då tycker jag det klassas som gnäll. Sedan var jag mer triggered av att någon avfärdar någons kritik som "trams" etc... Tala sakligt, skippa påhopp.

12
Skriv svar