Releasen för Pokémon Sword och Shield är nära, ladda med intensivkurs

Robot
Releasen för Pokémon Sword och Shield är nära, ladda med intensivkurs
Releasehästryttare
Medlem

Okej?

Tror många kommer köpa spelet ändå. Dottern är rätt taggad med.

Releasehästryttare
Skrivet av Naida:

Okej?

Tror många kommer köpa spelet ändå. Dottern är rätt taggad med.

Klart ungarna kommer gilla det, Pikatchu är ju med ...

KoP
Medlem
Skrivet av Naida:

Okej?

Tror många kommer köpa spelet ändå. Dottern är rätt taggad med.

Barn har ju ingen känsla för kvalité så det är inte förvånande. :'D

Medlem

Single player-delen har gått stadigt nedåt sedan DPPtHGSS tycker jag. Designen blir barnsligare och spelen får mer och mer tråkiga och utdragna cutscenes, samt oändligt med dialog. (Ultra)Sun/Moon spelade jag igenom samtidigt som jag tittade på annat, då jag hade noll intresse att följa storyn.
Player Battles är dock fortfarande lika roligt som förr.

Medlem

Jag tog inte det som att han var speciellt seriös i kritiken. Tycker allmänt inte att det spelar nån större roll att inte alla Pokémon är med. Intressanta spelmekaniker och story gör mer för spelet, och vad jag sett hittills så verkar det riktigt intressant på de fronterna.

Dessutom kommer de säkert med i nästa spel som kommer om ett år ändå så det blir bra till slut.

Avstängd

Förköpte/förladdade spelen på fyllan när jag pratade med en snubbe på 7/11 om det spelet och han sa att det nu gick att förboka/förladda!

Medlem

Tror det är fler "vuxna" som spelar än "barn". Har spelat alla spelen sen RBY släpptes när jag gick i lågstadiet. Givet köp för mig när jag nån gång skaffar mig en Switch.

Medlem
Skrivet av skewie:

Jag tog inte det som att han var speciellt seriös i kritiken. Tycker allmänt inte att det spelar nån större roll att inte alla Pokémon är med. Intressanta spelmekaniker och story gör mer för spelet, och vad jag sett hittills så verkar det riktigt intressant på de fronterna.

Dessutom kommer de säkert med i nästa spel som kommer om ett år ändå så det blir bra till slut.

Det ända jag är lite småsur över är att mega evolutions inte finns längre.

1
Skriv svar