Hur bra kan en handkontroll för över 2000 kr vara?

Robot
Hur bra kan en handkontroll för över 2000 kr vara?

Andreas Eklöv levererar sina första intryck från Xbox Elite Wireless Controller Series 2.

#xbox-elite-wireless-controller


Medlem

Den ska helst ha 101 knappar plus en sido del med +2 knappar och ett snurrande hjul för simpel skrollning


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Har en bokad på Inet. Längtar!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Den ska helst ha 101 knappar plus en sido del med +2 knappar och ett snurrande hjul för simpel skrollning

Glöm inte sen en backspegel inbyggd så du ser när din andra hälften är färdig med maten:-)

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Den ska helst ha 101 knappar plus en sido del med +2 knappar och ett snurrande hjul för simpel skrollning

// edit:

Eller så beskrev du helt enkelt ett vanligt tangentbord och mus.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Den ska helst ha 101 knappar plus en sido del med +2 knappar och ett snurrande hjul för simpel skrollning

Bara 101 knappar? Pft.. Amatör!

Medlem
Skrivet av conthox:

// edit:

Eller så beskrev du helt enkelt ett vanligt tangentbord och mus.

Haha
Jo, jag beskrev ett vanligt tangentbord och mus


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

PM om någon vill sälja sin gamla elite controller

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Haha
Jo, jag beskrev ett vanligt tangentbord och mus

Ah, det wooshade över mitt hufvud


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

När man läser ”Hur bra kan en fjärrkontroll från år 2000 vara?” blir den här artikeln jättekonstig.

Ambassadör
Xbox

Världens bästa handkontroll blir ännu bättre!


signatur

Jump in.

Medlem

Är det förresten någon som vet om man kan köpa "Phone clamps" i Sverige, alltså hållare för mobilen som kopplas på kontrollen? Vet inte vad det kan kallas på googlingsbar svenska.

ELF
Medlem

Ew, inbyggt batteri. Riktigt smidigt att kunna sätta kontrollen på laddning utan att behöva pilla med batterier. Men blir jobbigt om den dör när man spelar och jobbigt om batteriet blir dåligt innan kontrollen i sig blivit för utnött.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd

Jag har klickat sönder handen och armbågen i diverse ARPGs och MMOs så nu kan jag bara spela med handkontroll, så jag uppskattar att det kommer en ny version och det blir ett solklart inköp till julklapp åt mig själv!

Medlem

Stört bra handkontroll. Jag hade aldrig första utgåvan så för mig är klivet enormt. Hade tur som bokade den på Webhallen innan prishöjningen. Nog för att den är helt makalös men 2300 hade tagit emot att pynta.

Medlem

Priset är ju nästan lite väl.. Men vill ju ha, finns på Amazon för 178€ = ca 1900 kr. Kanske slår till, ska bara vänta en stund så det inte känns som ett spontanköp. 😉

Edit: Köpte, fast på Elgiganten idag.

1
Skriv svar