Starbreeze skakar liv i Payday 2 med dlc:et Border Crossing Heist

Robot
Starbreeze skakar liv i Payday 2 med dlc:et Border Crossing Heist

Släpps imorgon, och mer dlc är att vänta.

#nyhetstips, #overkill, #payday-2, #starbreeze


Medlem

Fick mail att Starbreeze söker leveldesigner, intressant om det har med PayDay o göra eller något nytt

Medlem

Enda sättet de kan få lite goodwill är om åtminstone första och andra DLC'n är gratis och att första betal-dlc'n är lika stor som 2-3 heist dlc's och inte kostar mer än 5 dollar. Det kommer krävas stora investeringar med liten om nästan ingen utdelning innan de lyckas gräva sig ur graven de grävt under åren.
Går de rakt ut med att första dlc'n kostar 5 dollar så har det ingen betydelse då det bara kommer skapa mer irritation och negativitet. Då kan de lika gärna leta efter företag som kan tänkas köpa upp dem istället, typ Tencent, Activision, EA etc.

Medlem

Känner mig ganska klar med Payday 2. Återvänder gärna inför ett Payday 3 men that's about it.

ELF
Medlem

Kan inte påstå att jag känner mig klar med Payday 2. Har knappt låst upp något. Men nu känns det för sent och har så mycket annat att kötta igenom istället. Slutade spela av någon anledning och sen har jag inte plockat upp det igen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Enda sättet de kan få lite goodwill är om åtminstone första och andra DLC'n är gratis och att första betal-dlc'n är lika stor som 2-3 heist dlc's och inte kostar mer än 5 dollar. Det kommer krävas stora investeringar med liten om nästan ingen utdelning innan de lyckas gräva sig ur graven de grävt under åren.
Går de rakt ut med att första dlc'n kostar 5 dollar så har det ingen betydelse då det bara kommer skapa mer irritation och negativitet. Då kan de lika gärna leta efter företag som kan tänkas köpa upp dem istället, typ Tencent, Activision, EA etc.

Problemet är dock att du inte kan betala tillbaka skulder till borgenärer med enbart goodwill.

Det enda valet dom har är att försöka generera en inkomst, även om det kommer att sticka i ögonen på fans. När dom är ute ur gropen så kan dom börja fundera på goodwill. Huruvida dom kommer göra det eller inte är en annan fråga.

1
Skriv svar