Det finns redan planer på sju säsonger av The Witcher på Netflix

Robot
Det finns redan planer på sju säsonger av The Witcher på Netflix

Producenten: Men bli inte för fäst vid karaktärer.

#netflix, #the-witcher


Medlem

Ambitiösa projekt dör alltid för tidigt
Speciellt på netflix


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Sjukt taggad för detta. Låt det bli bra nu!

Medlem

Netflix är tyvärr experter på att ta ihjäl serier pga för hög kostnad efter ett par säsonger.

Medlem

Jag tror på 3 säsonger tills det läggs ned ¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag tror på 3 säsonger tills det läggs ned ¯\_(ツ)_/¯

Härligt att du tänker positivt, jag tänker max en säsong efter jag såg trailern. Jisses.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

En annan anledning som gör att netflix aldrig nått upp till GoT är att dom släpper alla avsnitt på samma gång, det dödar ”buzzet” då alla som tittar ser i olika tempo och det blir aldrig det här snacket mellan folk på jobb, vänskapskretsar eller internet. Även om jag uppskattar det så tror jag det är en stor anledning till varför dom aldrig får till det.

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Härligt att du tänker positivt, jag tänker max en säsong efter jag såg trailern. Jisses.

Tror som dig oxå, en säsong. men jag hoppas jag har fel och att det blir bra!

Medlem

Ser iaf fram emot att få titta på detta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Nocturnal77:
Håller med, men samtidigt tar det ju lite tid att hitta stilen både cinemagrafiskt och karaktärsmässigt för skådisarna. Ges dom lite tid, vanligtvis första-andra säsongen så brukar det bli rätt hyffsat. Med det sagt; Har inte läst böckerna så TW3 är min enda referens och där är förväntningarna rätt höga.


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Har bara kört Witcher 1, lite i början av tvåan, så för mig känns det inte så hypat, men dock intressant.

Provade på med det här med streaming för en två veckor sedan typ och skaffade ett abonnenmang på Netflix och Amazon Prime. Efter några timmar sa jag upp medlemskapet på Netflix, orkade bara inte med alla automatiska previews som visades upp hela tiden när man hade happen igång.

Är väl kanske nåt fel på mig, blir så stressad av TV och all reklam som visas nu förtiden, vill ha en lugn stund och inte få skiten slängd på mig.

Amazon Prime tyckte jag var bra dock, där man kunde lugnt bläddra i innehållet och inte få massor med automatiska previews på sig.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av robbis:

Tror som dig oxå, en säsong. men jag hoppas jag har fel och att det blir bra!

Har för mig att det redan beställts en andra säsong, så vem vet vad som händer


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

MEG
Medlem

Tror de kommer att göra som så många andra serier, döda kataktärer på löpandeband tills serien blir så urvattnad så det är för få tittare.


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Kollade upp vad Lauren Hissrich har gjort tidigare och oj gisses detta bådar inte gott.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Själv så ser jag fram emot det här, både positiv och förväntansfull

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ender:

Själv så ser jag fram emot det här, både positiv och förväntansfull

And my axe!

Tror att det här kan bli bra. Det verkar också som om de fokuserar mer på Yen och Ciri's berättelser, vilket känns fräscht i sammanhanget. Ska bli intressant att se hur mycket de svävar ut.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar