Gustav förklarar Death Stranding

Robot
Gustav förklarar Death Stranding

Ett spel som behöver sin förklaring. Eller?

#death-stranding


Medlem

Intressant. För 2-3 år sedan så trodde jag inte spelet skulle gå ut på att leverera så mycket, och att combaten skulle ha en större roll, så att höra att det är precis tvärtom känns rätt oattraktivt. Men, man får intrycket av att spelet bjuder på en komplett upplevelse, och att det dom har arbetat med att inte få spelaren att tappa intresse med en bra balans.

Medlem

Gått ifrån riktigt intresserad till totalt ointresserad.

Lärdom: Ska aldrig tro att något blir bra bara för att en specifik person jobbat med spelet.

eld
Medlem
Skrivet av Pyrox:

Gått ifrån riktigt intresserad till totalt ointresserad.

Lärdom: Ska aldrig tro att något är mitt typ av spel bara för att en specifik person jobbat med spelet.

Fixade.

Medlem

Taskig tumnagel till artikeln! Trodde Gurra hade suttit på kontoret och snackat med Hideo Kojima. Besvikelsen när det bara var Calle..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Asså, shit va jag tycker synd om Gustav i video på nått sätt. Man ser verkligen hur mycket han försöker vrida och vända för att och låta bli och prata utan att avslöja för mycket av spelet och endå får oss att förstå hur bra detta spelet är fast det bara verkar vara ett spel där man levererar paket typ.
Jag tror att själva problemet i detta med att många inte förstår varför detta spel är värt en 5 kanske har och göra med just att han inte får prata om dom sakerna i spelet som gör det till ett mästerverk för embargot ligger kvar över vissa saker.
Hade Gustav bara fått sjunga ut precis allt vad spelet har att erbjuda så kanske man hade förstått lite mer. Som det är i dagsläget så tro jag det är svårt för oss att fatta hur ett spel som nästan bara går ut att leverera paket kan få en 5.
Men jag tror att det är så mycket mer det har att erbjuda än bara paketleverns. Men att Gustav inte kan prata om dom andra sakerna än. Vi får väl se till helgen vad som sägs mer.

eld
Medlem
Skrivet av Hexon:

Asså, shit ...

Tror det kan liknas vid känslan man har av att försöka förklara ditt favoritspel för en person som aldrig spelat ett spel förut, något som vi nog alla gjort.

Man vrider och vänder på det, försöker hitta något som man tror att personen kan koppla till men allt förgäves då allt låter främmande och beskrivningarna faller pladask.

Medlem
Skrivet av eld:

Tror det kan liknas vid känslan man har av att försöka förklara ditt favoritspel för en person som aldrig spelat ett spel förut, något som vi nog alla gjort.

Man vrider och vänder på det, försöker hitta något som man tror att personen kan koppla till men allt förgäves då allt låter främmande och beskrivningarna faller pladask.

Ja men precis. Det är det jag menar. Du skrev vad jag kände men inte kunde förklara😂 ungefär så Gustav säkert kände när han skulle skriva recension.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Baronova:

Taskig tumnagel till artikeln! Trodde Gurra hade suttit på kontoret och snackat med Hideo Kojima. Besvikelsen när det bara var Calle..

Jag är en ständig besvikelse. Förutom när det gäller mina photoshops.


signatur
eld
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag är en ständig besvikelse. Förutom när det gäller mina photoshops.

Saknades en tankebubbla ovanför Kojima med en bild på Mads

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eld:

Saknades en tankebubbla ovanför Kojima med en bild på Mads

Den bilden på Kojima jag använde saknade halva skallen så jag fick faktiskt klona in lite mer hår och hud för att kunna beskära in den dugligt


signatur
1
Skriv svar