Får vi Dragon Age 4-nytt på Dragon 4ge Day?

Robot
Får vi Dragon Age 4-nytt på Dragon 4ge Day?
Medlem

Hoppas jag verkligen inte.
Bioware är inte förmögna till att utveckla ordentliga spel nå mer.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Hoppas jag verkligen inte.
Bioware är inte förmögna till att utveckla ordentliga spel nå mer.

Sjukt ändå, Förr var man i extas över allt som hade med Bioware och Beteshda att göra. Nu tänker man "ohshit here we go again" tragiskt ändå...

Medlem

Den som lever får se.
Hoppas kan man ju alltid, det kostar inte så mycket.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

NuZ
Testpilot
Skrivet av EYEtriforce:

Sjukt ändå, Förr var man i extas över allt som hade med Bioware och Beteshda att göra. Nu tänker man "ohshit here we go again" tragiskt ändå...

Haha eller hur? 😂 DA4 kommer vara deras dödsryck! Antingen får de igång hjärtat igen eller så dör de tyvärr. Blir nog bara en belastning för EA om de misslyckas igen och man vet ju vad EA gör med studios de inte vill ha


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Sjukt ändå, Förr var man i extas över allt som hade med Bioware och Beteshda att göra. Nu tänker man "ohshit here we go again" tragiskt ändå...

*Weekend at bernie's till er som inte har någon aning*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

MEG
Medlem

Tror att det var en till chef som slutat på Bioware, bådar inte gott.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Min sista riktigt mysiga upplevelse var origins. 2an var ok, 3:an orkar jag bara spela en gång. Lägg ner anthem och lägg resurser på dragon age istället?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

DA 1 var ett fantastiskt spel, diggade 2an också även om det var steg neråt. 3an var ju bara riktigt tråkigt. Hade jag velat spela the sims så hade jag väl gjort det. + Allt annat som skett med Bioware sen dess gör ju att man inte direkt är taggad.

Medlem

Oj! Är det 10 år sedan ett vettigt Dragon Age-spel släpptes? Så många fina minnen...


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Dragon Age Origins är en av de bästa spelupplevelser jag haft. Var bänkad framför datorn i timtal på grund av detta jävla spel. Förstå besvikelsen när 2an kom... inqusition var ett ärligt försök men nådde inte riktigt fram. Tyckte dock det var ganska trevligt. Är ytterst tveksam till 4an efter debaclet med Andromeda och inte minst Anthem. Hoppas de hittar tillbaka....


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag har en misstanke om att Dragon Age 4 är Biowares sista chans att visa att de kan. Skulle inte förvåna mig det minsta om EA lägger ner studion på direkten om DA4 misslyckas, det är nog inga små summor som gått in i SWOTOR, ME:Andromeda, Anthem, och Dragon Age 4.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Dragon Age 2 är till denna dag fortfarande den största besvikelsen jag upplevt i spelväg. Inquisition var väl inte fullt lika bedrövligt, men inte värdigt namnet.

Vågar man verkligen ens börja hoppas?

Medlem

Var det någon som hörde eller såg något nytt om Dragon Age den 4 December?

1
Skriv svar