Se bilder från Blizzcon-golvet!

Robot
Se bilder från Blizzcon-golvet!

Fotografier hemskickade via en heartstone.

#blizzard, #blizzcon


Medlem
Inaktiv
Medlem

Jag kan behöva den där Lilith-statyn i trädgården. Skulle ni kunna ta med den när ni går?

Medlem

Var är allt Nalle Puh Cosplay som jag blev ulovad?!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Var är allt Nalle Puh Cosplay som jag blev ulovad?!

https://streamable.com/8pi86

NuZ
Testpilot

Haha röd tröjja o allt 👌


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Mer cringe får man leta efter.

Fifan va klockrent agerat av blizz, kunde inte göra det bättre "Got a question mate?"

NuZ
Testpilot
Skrivet av pelson:

Fifan va klockrent agerat av blizz, kunde inte göra det bättre "Got a question mate?"

Vad menar du? Tycker det är en del cringe men mer cringe att Blizz tror skiten till ursäkt i öppningen var nog. Ganska tydligt att castern blivit tvingad till att säga en specifik mening om sånt här händer. De försöker spela över det. Det är töntigt när det enda som räknas för dem är pengar och marknad i china. OW2 skulle kunna vara en patch. De kan ju tom. Spela med varandra. Blizzard har sjunkit i mina ögon lika lågt som Bethesda. Fan Diablo såg bra ut men always online, några få klasser bara så de kan ta 200kr för en klass sedan osv.

Tydlig damage control och lama gamers glömmer fort när de bara dinglar med ”ett kanske kanske helt ok” spel framför näsan på dem. Ena sparkade castern har en ganska intressant tråd på Reddit.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Mer cringe får man leta efter.

Lyckligtvis behöver du inte leta, Blizzard levererar mer pinsamheter för varje vecka som går!

NuZ
Testpilot

Yong la nyss ut en intressant video. Finns mycket bilder från protesterna också.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar