Ny info och nytt gameplay från Diablo Immortal

Robot
Ny info och nytt gameplay från Diablo Immortal

Fram med mobiltelefonerna (vi vet att ni har mobiltelefoner).

#Blizzard, #Diablo-immortal


Medlem

Längtar faktiskt efter denna titel. Ser kul ut.

Finns en del titlar på mobilen som är kul. Black Desert Mobile är faktiskt bra men tror Diablo kommer vara den ultimata titeln för mobilen

ELF
Medlem

@Dres81: Visste inte att det fanns en mobil version av Black Desert. Är det samma värld som BD Online eller är det en egen värld?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent

Märkligt att Netease sa att spelet var färdigt tidigare i höst. Undrar om det inte höll måttet (var väl i princip en klon på att kinesiskt ARPG) och Blizzard tvingade dem att börja om?

Låter ju här som spelet är ett bra dag bort innan det släpps.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Precis som jag uttryckte mig förra året, människor var inte förbannade för att Blizzard utannonserade ett mobilspel, de var förbannade för att det bara blev ett mobilspel och inget mer. Jag kommer inte spela detta, men det blir nog ett trevligt tillskott för de som spelar på mobil och saknar ett "riktigt" mobilspel.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

hade hoppats blizzard hade vett nog att skrota detta bajs.

Skribent
Skrivet av Dres81:

Längtar faktiskt efter denna titel. Ser kul ut.

Finns en del titlar på mobilen som är kul. Black Desert Mobile är faktiskt bra men tror Diablo kommer vara den ultimata titeln för mobilen

Jag tror det kan bli bra. Inget som ersätter ett ordentligt Diablo på PC, men som ett bra tidsfördriv när man har käkat indiskt dagen innan.

Medlem

Undrar om Blizzard hade förhandsinfo om kommande gamepad stöd till Ipad förra året?

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag tror det kan bli bra. Inget som ersätter ett ordentligt Diablo på PC, men som ett bra tidsfördriv när man har käkat indiskt dagen innan.

Exakt mobilfördriv när man är på toan o rasten på jobbet. Därfär gillar jag Diablo 3 då man kunde komma långt på kort stund. Men finns inget sånt på mobilen
Så hoppas verkligen på detta

Medlem

Ingen Witch doctor?

Medlem
Skrivet av mantis87:

Ingen Witch doctor?

nä usch... druid är ju fan så mycket roligare.

Medlem

jag trodde de hade dumpat Immortal och att D4 var samma spel med nytt namn... så Diablo 4 är alltså en PC port av Diablo Immortal? Det förklarar ju varför det ser förjävligt ut.

Inaktiv
Skrivet av dpanter:

jag trodde de hade dumpat Immortal och att D4 var samma spel med nytt namn... så Diablo 4 är alltså en PC port av Diablo Immortal? Det förklarar ju varför det ser förjävligt ut.

Dagens sämsts troll. Försök hårdare

Medlem

Det ser jävligt bra ut för att vara ett mobilspel skall erkännas. Problemet är att jag vägrar att spela dylika spel på en fjuttig telefon, med en fjuttig skärm och med enormt klumpiga kontroller.

Medlem

Ingen druid? Då blir det bojkott fram till releasen för mig...

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag tror det kan bli bra. Inget som ersätter ett ordentligt Diablo på PC, men som ett bra tidsfördriv när man har käkat indiskt dagen innan.

Tycker konsol har bättre ui enligt mig

Avstängd
Skrivet av SWEBarb:

hade hoppats blizzard hade vett nog att skrota detta bajs.

Även om jag håller med dig så hade jag inte heller skrotat bajs som kommer att dra in miljoner, tyvärr.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

hade hoppats blizzard hade vett nog att skrota detta bajs.

Varför skulle de skrota en otroligt säker och massiv inkomstkälla? Antar att du inte har någon som helst koll på vad företag gör och vad företag håller på med.

Det lätta här är ju att ignorera Immortal helt och hållet som jag kommer göra.
Det är inte så svårt. Bara att... du gissade rätt.. IGNORERA skiten...

Det finns ingen som tvingar dig att spela det.

Punkt....

Medlem

”Dont you guys have toilets?”


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av AplAy:

Även om jag håller med dig så hade jag inte heller skrotat bajs som kommer att dra in miljoner, tyvärr.

nä jag vet, marknaden i kina är enorm för såna här spel, därav ett diablo spel på mobilen

Medlem

Diablo immortal är nästan lila stort skämt som Star citizen. Skillnaden är väll att immortal tyvärr ska släppas.

1
Skriv svar