Hämta Soma och Costume Quest gratis från Epic Store

Robot
Hämta Soma och Costume Quest gratis från Epic Store

Lira svensk robotskräck och halloween-äventyr från Double Fine utan att pröjsa en spänn.

#Costume-quest, #Soma, #epic-games-store


Medlem

Sjukt, har inte lagt en krona, men har ändå 49 spel på Epic... Och det är inga pjåkiga spel heller.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Sjukt, har inte lagt en krona, men har ändå 49 spel på Epic... Och det är inga pjåkiga spel heller.

Och jag har noll. Vill jag ha ett spel köper jag det på Steam där alla mina vänner finns.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Och jag har noll. Vill jag ha ett spel köper jag det på Steam där alla mina vänner finns.

Nämen, vad roligt, kul för dig!

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Nämen, vad roligt, kul för dig!

Tusen tack! Känner ingen som använder epic store så antar att nyheten i sig är irrelevant till mig.

Skribent
Skrivet av Fiddi:

Sjukt, har inte lagt en krona, men har ändå 49 spel på Epic... Och det är inga pjåkiga spel heller.

Ja de lär ha lockat till sig en rätt rejäl användarbas vid det här laget. Det skulle dock vara intressant att se hur många av användarna som inte köpt några spel.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja de lär ha lockat till sig en rätt rejäl användarbas vid det här laget. Det skulle dock vara intressant att se hur många av användarna som inte köpt några spel.

Ja, det hade varit väldigt intressant statistik. Statistik överlag hade varit trevligt.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Tusen tack! Känner ingen som använder epic store så antar att nyheten i sig är irrelevant till mig.

Coolt


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Har slutat använda steam och gått över helt till Epic game store, köper alla mina spel där nu.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Och jag har noll. Vill jag ha ett spel köper jag det på Steam där alla mina vänner finns.

Många bra gratisspel har jag slangat hem från Sweenys episkt värdelösa affär. Varför tacka nej till det? Däremot kommer jag aldrig öppna min plånbok och ge mina pengar till Epics aktieägare. Deras affärsmodell är osund och kommer få klara sig utan mitt stöd. Men gratis är gott. Keep it coming!

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Och jag har noll. Vill jag ha ett spel köper jag det på Steam där alla mina vänner finns.

Å sen vakna du.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Å sen vakna du.

?

Medlem
Skrivet av Pappa Zappa:

Många bra gratisspel har jag slangat hem från Sweenys episkt värdelösa affär. Varför tacka nej till det? Däremot kommer jag aldrig öppna min plånbok och ge mina pengar till Epics aktieägare. Deras affärsmodell är osund och kommer få klara sig utan mitt stöd. Men gratis är gott. Keep it coming!

Ingenting i livet är gratis.

1
Skriv svar