Se en halvtimme gameplay från nya Terminator-spelet

Robot
Se en halvtimme gameplay från nya Terminator-spelet
Medlem

Ursäkta min Skånska, men det ser reeeeedigt kasst ut


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Ser ut som ett spel som verkar ha gjorts någon gång runt 2009, inte var det vackert, inte heller effekterna i spelet. Väldigt stelt såg det ut att vara i sin helhet.

Nej tack. Spelar hellre Terminator Future shock från 1995. Det var grejor det.

Medlem

Haha, fy fan vad fult. Testa att göra ett terminatorspel då det INTE står en film runt hörnet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser ut som ett hemmagjort spel

Medlem

Kan bara instämma i att det såg riktigt illa ut. Väldigt stela rörelser, och väldigt opolerad grafik. Väldigt dum A.I och det såg oerhört tråkigt ut rent ut sagt. Spenderar hela speltiden i någon x-ray vision som inte gjorde spelet vackrare direkt. Känns som om detta uppdraget är en del trial and error också, eftersom hon satt och babblade igenom hela playthrough och förklarade exakt hur han skulle spela för att klara det.

Tycker lite att man har valt fel segment att visa upp om det innehåller 0 action, och man behöver hålla personen som spelar i handen heeeeela vägen.

Medlem

Är det nåt mer ifrån streamen som är värt tipsa om?

EDIT:

1:07 - Concrete Genie *verkar mysigt!
36:42 - CTR *nah
1:01:15 - Zombie Army 4
1:35:35 - Guitar Hero 3
2:31:35 - Terminator Resistance *B och tråkig stealth gameplay
3:10:16 - Grudge match - Nippon Marathon - OXtra vs Access
3:45:40 - Dreams *creative fun
4:36:32 - PlayStation stand tour *rundtur av mässan, bl.a. Norman Reedus staty
4:56:30 - Beat Saber
5:41:00 - FIFA: Pros vs the audience
6:26:26 - FIFA: Pros vs Access united
6:48:30 - FIFA: Pros vs the audience
7:33:17 - Shenmue 3 *gameplay trailer, där de bl.a. hugger ved?

Medlem

Jag såg bara en kort stund, men råkade se just då spelaren dog. Laddningstiden var väldigt lång.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Ser riktigt dåligt ut. Grafik, bandesign, AI - inget som sticker ut. Hatar att han tvingas spela hela tiden med Ultravision eller vad de nu kallade det (det gröna night vision-liknande läget). Alla stealthmoment känns som de har en självklar lösning (där finns cover, den terminatorn står skitlänge med ryggen mot dig). Blir han upptäckt verkar det i princip vara game over eftersom han bara tål 2-3 skott och dör efter en halv sekund, så varför har han ens ett vapen?

Det här är ju bara en nivå av spelet, men kvinnan från spelstudion sa att det var hennes favorituppdrag, så jag vill inte se de andra.

Avstängd

Vad ska man ha vapnet till om man inte kan skjuta dom? Verkar ju hel kasst detta.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ett Terminator spel liknande Alien Isolation vore ju inte helt fel. Detta däremot ..... utvecklarna måste fattat själva att det är ren skit.

Medlem
Skrivet av nils45:

Ett Terminator spel liknande Alien Isolation vore ju inte helt fel. Detta däremot ..... utvecklarna måste fattat själva att det är ren skit.

Äh, dom har ju fått betalt för att göra spelet och det finns mycket sämre spel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det ser riktigt, riktigt dåligt ut.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Hmmm... naahh..

Future Shock och Journey to Silius är klart de två bästa terminator-spelen 😁

Medlem

"Nu får ni anledning att orera vidare, för här är 30 minuter gameplay från FPS-spelet."

Jag läste först: "Nu får ni anledning att onanera vidare..."

Spelet ser tyvärr inte bra ut men filmen längtar jag till. Älskar Terminator och cyborgs som man växte upp till back in the day.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Zombie Army 4 såg intressant ut!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Påminner lite om det 12 år gamla Area 51: Blacksite fast med robotar istället för aliens, vilket inte är en komplimang direkt.

Skribent
Skrivet av androsynth:

Hmmm... naahh..

Future Shock och Journey to Silius är klart de två bästa terminator-spelen 😁

Hade det varit för 3 år sen hade jag sagt att Bethesda gärna hade fått göra en uppföljare på Future Shock, idag vete fan?

Men oavsett ett underskattat spel på många vis. Även uppföljare Skynet var bra, askul multiplayer för sin tid. Jaga sina polare sittandes i en Hunter Killer var ju något som inte gick att göra i andra FPS...eller ens använda fordon.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Hade det varit för 3 år sen hade jag sagt att Bethesda gärna hade fått göra en uppföljare på Future Shock, idag vete fan?

Men oavsett ett underskattat spel på många vis. Även uppföljare Skynet var bra, askul multiplayer för sin tid. Jaga sina polare sittandes i en Hunter Killer var ju något som inte gick att göra i andra FPS...eller ens använda fordon.

Jag och min kompis kämpade med att försöka få igång multiplayern i skynet men det var något nätverkskrångel.. synd för det verkade så kul. Är lite avis på dig ^^

Skribent
Skrivet av androsynth:

Jag och min kompis kämpade med att försöka få igång multiplayern i skynet men det var något nätverkskrångel.. synd för det verkade så kul. Är lite avis på dig ^^

Alltså, om de gjorde typ Battlefield - Terminator idag hade fan varit awesome. Men då med den mörka framtidsvisionen från T1 och T2, inte från Salvation. Ena sidan är Skynet och andra resistance. En läge skulle kunna vara att först attackera Skynets högkvarter och sen försvara medan John Connor omprogrammerar en Terminator och skickar iväg den bakåt i tiden. Som Skynet gäller det förstås att stoppa anfallet och döda John Connor.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Alltså, om de gjorde typ Battlefield - Terminator idag hade fan varit awesome. Men då med den mörka framtidsvisionen från T1 och T2, inte från Salvation. Ena sidan är Skynet och andra resistance. En läge skulle kunna vara att först attackera Skynets högkvarter och sen försvara medan John Connor omprogrammerar en Terminator och skickar iväg den bakåt i tiden. Som Skynet gäller det förstås att stoppa anfallet och döda John Connor.

Åååhh det hade varit så jäääävla awesome!! Och marken består av en massa kranier istället för grus och asfalt *drool*

Medlem
Skrivet av Johlor:

Alltså, om de gjorde typ Battlefield - Terminator idag hade fan varit awesome. Men då med den mörka framtidsvisionen från T1 och T2, inte från Salvation. Ena sidan är Skynet och andra resistance. En läge skulle kunna vara att först attackera Skynets högkvarter och sen försvara medan John Connor omprogrammerar en Terminator och skickar iväg den bakåt i tiden. Som Skynet gäller det förstås att stoppa anfallet och döda John Connor.

Åååhh det hade varit så jäääävla awesome!! Och marken består av en massa kranier istället för grus och asfalt *drool*

1
Skriv svar