Nästa WoW-expansion heter Shadowlands!

Medlem

Undrar vad Funcom tycker om namnet på expansionen. De var ju lite före med en mmo-expansion kallad "Shadowlands". De kommer säkert överens på nåt sätt.

Medlem
Skrivet av Frux:

Return of the Rise of Sylvanas: A New Beginning of Shadows

låter som en äkta Hollywood titel.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Så när man dör i Azeroth så....dör man inte? Det borde ju inte stå på WoWs wiki att vissa karaktärer är döda i sådana fall.

Dom är döda, det är efterlivet det handlar om

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Så när man dör i Azeroth så....dör man inte? Det borde ju inte stå på WoWs wiki att vissa karaktärer är döda i sådana fall.

Sluta vara så jävla negativ.. Shadowlands är ju dödsriket likt Nangijala i Bröderna Lejonhjärta. Det är ju inte heller devs som har gjort wikin, wikin är ju driven som alla andra wikipedior, av användarna. Och enligt den informationen man har haft innan den här expansionen är att dom är döda. Och dom är fortfarande döda, det är bara att vi kommer kunna ta oss till efterlivet där dom befinner sig.

Och på tal om Sylvannas krafter så är hon på något sett kopplad till Shadowlands, en teori är att hennes kraft växer ju fler själar som hamnar i Shadowlands. Men vi lär få veta i sinom tid

Medlem

Säga vad man vill om dagens Blizzard, men deras animatörer är fortfarande bäst i klassen utan konkurrens! Tycker sedan länge att de borde gjort en animerad långfilm som håller den klassen som deras trailers gör, men det lär vara snordyrt vad jag fattat det som.

Inaktiv
Skrivet av Skelögd:

Tycker inte att det här låter så värst lockande.

Försöker de få tillbaka classic spelarna så lär det inte gå så bra.

De har redan fått tillbaka Classic-spelarna precis där de vill ha dem.
Samlade på ett och samma ställe. Så slipper de deras gnäll och vi andra som inte är fast i det förflutna slipper deras gnäll på retail.

Win win.

Shadowlands ser för övrigt riktigt coolt ut men är man förblindad av hat och bitterhet så har man svårt att se sånt. Då tycker man säkert att D4 såg dåligt ut också.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Shadowlands ser för övrigt riktigt coolt ut men är man förblindad av hat och bitterhet så har man svårt att se sånt. Då tycker man säkert att D4 såg dåligt ut också.

Estetiskt(zonerna osv) ser helt klart coola och läckra ut, dom lyckas oftast med zonerna och musiken.

Är dock mer orolig för dom features vi vet hittills, det ser ganska meh ut enligt mig. Jag kanske ändrar mig idag dock efter deras "deep dive"-panel, återstår att se. Väldigt tidigt för att uttala sig, men som sagt, av det vi vet hittills.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

De har redan fått tillbaka Classic-spelarna precis där de vill ha dem.
Samlade på ett och samma ställe. Så slipper de deras gnäll och vi andra som inte är fast i det förflutna slipper deras gnäll på retail.

Win win.

Shadowlands ser för övrigt riktigt coolt ut men är man förblindad av hat och bitterhet så har man svårt att se sånt. Då tycker man säkert att D4 såg dåligt ut också.

Username checks out. Du verkar inte kunna ta någon kritik överhuvudtaget.

Inaktiv
Skrivet av Draconis:

Username checks out. Du verkar inte kunna ta någon kritik överhuvudtaget.

Bra argument! Som förväntat kan jag ju säga

Om jag ska bemöda mig med att svara på ditt bs så kan jag säga som så att Jag har inget emot konstruktiv kritik.
Ditt gnäll däremot är inte ens i närheten av sådant. Move along!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Bra argument! Som förväntat kan jag ju säga

Om jag ska bemöda mig med att svara på ditt bs så kan jag säga som så att Jag har inget emot konstruktiv kritik.
Ditt gnäll däremot är inte ens i närheten av sådant. Move along!

Vet inte vilket gnäll du syftar på har inte gnällt om något. Du däremot verkar vara upprörd över att folk gillar Classic lol.

Det enda jag skulle klaga på filmen är att man missar hela episka striden, det var ju ändå en hel arme med odöda...

Inaktiv
Skrivet av Draconis:

Vet inte vilket gnäll du syftar på har inte gnällt om något. Du däremot verkar vara upprörd över att folk gillar Classic lol.

Definitivt inte. Jag spelar själv classic. Så där har du fel igen

Medlem

Ser riktigt trevligt ut så visst blir man sugen, men tyvärr har man inte lika mycket speltid längre med en dotter på snart 1 år!

12
Skriv svar