Fragzone-fredag om Death Stranding, nya COD, Arga ryssar, Blizzcon-spekulationer och mer!

Robot
Fragzone-fredag om Death Stranding, nya COD, Arga ryssar, Blizzcon-spekulationer och mer!
Avstängd

Hoppas på många memes bland publiken under Blizzcon : )))

Medlem

Carl Johansson-Sundelius vilket jävla skägg du har lyckas odlat vad är hemligheten haha själv så är man lite över 30 och ser ut som ett baby face folk säger det iaf

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hellspites:

Carl Johansson-Sundelius vilket jävla skägg du har lyckas odlat vad är hemligheten haha själv så är man lite över 30 och ser ut som ett baby face folk säger det iaf

Hemligheten är att jag inte rakat mig sedan semestern Det och druckit öl.


signatur
Medlem

Grym panel grabbar ! Man blev helt klart nyfiken på Death Stranding nu

Medlem

Och Blizzcon ikväll. Death Stranding är ett mästerverk och då är det svårt att uttrycka sin upplevelse, i och med att den var så unik, och är skapad av människor som har ägnat sitt liv till konst.

Mitt hjärta dunkar inför Blizzards kväll och denna Fragzone är en underbar grund för kvällens stora upplevelse.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

@eino: det kommer bli galet kul


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Jag vill se mer äventyr med klonen när den går runt på redaktionen.

Medlem

"Bättre en fågel i handen än tio i skogen."
Betyder:
"Bäst att ta det säkra före det osäkra."


signatur

autograph

Medlem

Jo, det går faktiskt att leva i vakuum:
"It is one of the oddest creatures on the planet.
Microscopic animals known as water bears, or the the more formal name of tardigrades, have a remarkable ability to withstand extreme environments of hot and cold, and even the vacuum of space."

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3222893/Indes...


signatur

autograph

Skrivet av Nyhet:

Witcher, Switcher .. Wixler

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av autograph:

"Bättre en fågel i handen än tio i skogen."
Betyder:
"Bäst att ta det säkra före det osäkra."

Hehe, visste att jag var ute och cyklade. Äppeljuicen som spökar. Tack!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

1
Skriv svar