Hands-on – de nya Battlefield V-kartorna imponerar på Calle

Skägg.
10 Chambers

Slängde upp lite mer gameplay, från breakthrough på Pacific Storm (attackers).


signatur
Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag saknade bara att han rent ut kallade dig "rasist" innan han sippade på sin soyalatte och skyllde något på SD.

Åh herregud..


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Hade missat att det skulle gå att testa spelet. Tänkte prova nu under den sista helgen. Men det gick minsann inte om man hade "testat" spelet förr. Vilket jag gjorde under nån betafas. Just typiskt...

Geeks Gaming
Skrivet av Amelek:

Hade missat att det skulle gå att testa spelet. Tänkte prova nu under den sista helgen. Men det gick minsann inte om man hade "testat" spelet förr. Vilket jag gjorde under nån betafas. Just typiskt...

Jag får upp "Prova Gratis nu" https://www.origin.com/swe/sv-se/store/battlefield/battlefiel...
Och då äger jag spelet+Va med i betan

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kom på det här nu för att jag var trött, men hade ju varit fantastiskt roligt om de släppte Wake Island.... meeeeeeen, det var bara kvinnor igen, proteser och givetvis bara svarta samt att kartan hette nu Woke Island. I ett dygn eller så.

Du menar att detta är mer störande än följande anakronistiska saker på Wake Island-banan?
1. Amerikanarna har helt fel uniformer och hjälmar. Marinkåren vid Wake Island hade vid anfallet de äldre khakiuniformerna och hjälmar av brittisk modell.
2. Japanerna ser ut att vara från den reguljära armén. Det var dock flottans elitförband SNLF som anföll Wake Island och de har inte samma uniformer och märken som armén.
3. Vapen som Panzerfaust användes givetvis i på Wake Island.
4. Shermanstridsvagnar 1941!

Multiplayer är helt enkelt multiplayer och jag har ännu inte spelat mp i något WWII-spel som över huvud taget liknat ett verkligt slag. Har inte testat Red Orchestra dock.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag saknade bara att han rent ut kallade dig "rasist" innan han sippade på sin soyalatte och skyllde något på SD.

Det var dock ett fullt rimligt svar på ett inlägg om gnäll på anakronismer på en multiplayerbana. Det finns, som sagt, betydligt värre anakronismer på den där banan. Så vitt jag känner till existerade i alla fall kvinnor och svarta 1941, men tyska pansarnävar och Shermans gjorde det inte. De senare märks dessutom betydligt bättre när man spelar.

Medlem

Jag undrar vad som hände med den där gratismånaden för Origin Access som de lovade att ge till alla med tvåstegsverifiering?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag saknade bara att han rent ut kallade dig "rasist" innan han sippade på sin soyalatte och skyllde något på SD.

Nu killgissar du bara.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jag undrar vad som hände med den där gratismånaden för Origin Access som de lovade att ge till alla med tvåstegsverifiering?

Yup, fick inte min heller.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Yup, fick inte min heller.

Fick mitt den 9:e. Har du inte fått något mail så borde det bara vara att logga in på Origin och gå till Origin Access.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Fick mitt den 9:e. Har du inte fått något mail så borde det bara vara att logga in på Origin och gå till Origin Access.

Gjort, fortfarande ingen basic.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Gjort, fortfarande ingen basic.

Testa att kontakta EA. Alla som har tvåstegsverifiering skulle få en gratismånad, vare sig de redan har Origin Access eller inte.

12
Skriv svar