Ancestors-skaparen om betygen: "Vi vet att en del recensenter inte spelade spelet"

Robot
Ancestors-skaparen om betygen: "Vi vet att en del recensenter inte spelade spelet"

Patrice Désilets lägger också fram en del bevis.

#ancestors-the-humankind-odyssey, #patrice-desilets


Medlem

Misstänker fake reviews är delvis folk som är förbannade på EGS monopolet på titeln. Tycka vad man vill om det, recensionsbombning av den orsaken är bara kass.


signatur

I drank what?

Medlem

Är det professionella recensenter vi pratar om här eller var de kommentarerna riktade mot användarrecensioner? Oavsett är det äckligt av dem, riktigt dålig stil.

Och antar att ni spelade det FZ? Hur var hästarna?

Medlem

Hade det varit så att snittet för recesenter varit mycket lägre än snittet för spelare, då hade jag förstått, men nu är det rätt onödigt av han att gå ut med sådana påståenden om "orättvisa".

Personligen har jag sett flera videor och intervjuer för spelet och allt verkar vara rätt tråkigt..

Medlem

Finns mycket sånt.. de koncentrerar si bara på de stora releasen.

Hatar också när någon som inte ens gillar en genre recenserar ett spel i den genre

Medlem
Skrivet av Karmak:

Hatar också när någon som inte ens gillar en genre recenserar ett spel i den genre

Så tänkte jag också först, men jag har sakta ändrat åsikt. Det finns en del recensenter som jag är kompatibla med. Så jag vet att om de spelar ett spel oavsett genre, så kommer jag med väldigt få undantag tycka lika. Det är då perfekt för mig att följa dessa recensenter oavsett genre.

Medlem

Helt okej spel, väldigt väldigt många buggar dock. Ingen vidare imponerande AI precis heller, Skulle behöva par månader eller något år till innan spelet är moget, om det släpper uppdateringar dvs.

Medlem

Hmm konstigt, jag tyckte att det mest spännande elementet i spelet var just ridandet på hästarna.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fiddi:

Är det professionella recensenter vi pratar om här eller var de kommentarerna riktade mot användarrecensioner? Oavsett är det äckligt av dem, riktigt dålig stil.

Och antar att ni spelade det FZ? Hur var hästarna?

Jag har inte spelat det och hästarna var jättedåliga.


signatur
Medlem

Är faktiskt lite intresserad utav det här spelet. Brukar själv drömma mig bort och se diverse dokumentärer om hur det var här på Jorden för flera miljoner år sedan, hur tropisk Jorden har varit, och alla dessa stora djur. Jag kan definitivt se inspirationen till att göra ett sådant spel, också väldigt vågat. Fast hästarna var rätt dåliga.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har inte spelat det och hästarna var jättedåliga.

Jag skrattade mycket mer än jag borde åt den kommentaren

Medlem

Jag har själv sneglat på detta men tyvärr glömt bort det.

Mycket spännande koncept.

Typ som Far Cry Primal. Dock ett spel jag aldrig fullföljde då mina förväntningar var alldeles för höga.

Trots det så gillar jag konceptet, saknas ett bättre utförande i mitt tycke/smak.

Detta spelet hade jag gärna provat, men känner mig inte manad att skaffa ytterligare en spelklient.

OffTopic:
Hade det funnits via steam, battlenet, origin, uplay så hade jag självklart köpt detta just för upplevelsen.

Men när man ska behöva skaffa sig rockstars klient eller unreal eller vad alla dessa nya klienter nu heter så känns det lite "meh"

Bra med konkurrens men är mycket bättre med t ex RDR2 lösningen för PC. det är låst i 1 månad sedan är det fritt för de övriga aktörerna att låta sina "medlemmar" köpa via dem istället.

Att låsa det till en klient gynnar varken spelare eller utgivare.


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Medlem

Hästarna? Dom finns ju inte!! Du menar väl frukten!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hellspites:

Hästarna? Dom finns ju inte!! Du menar väl frukten!!

Hästfrukten?


signatur
Medlem

Hästar finns inte. Är väl fakta

Medlem

Mina hästar brann upp... Skitspel.
Half-Life 3 får 5/7 av mig.

Skribent
Skrivet av herrPuffy:

Hästar finns inte. Är väl fakta

Det här med att hästar inte finns har ju jag sagt i flera år. Bra att det kommer på tapeten igen.

Medlem
Skrivet av Olidion:

Mina hästar brann upp... Skitspel.
Half-Life 3 får 5/7 av mig.

Hästarna som inte finns bran upp och spelet får "perfect score"
The world makes sense again!

Måste vara ett mästerligt skitspel och förtjänar verkligen 5/7. Och då har jag inte ens spelat det...
Ett plus borde vara: Hästarna
Ett minus: Hästarna


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Lätt för utvecklare att skrika fake reviews även åt folk som spelat ett spel eller sett en film. Verkar som de har väldigt lite intresse av att kunder har ett sätt att kunna informera varandra om en produkt, släpp era spel på Epic Store så löser det sig ju det problemet.

Medlem

Jag är lite förtjust i dessa "små" utvecklarna. Gillade t.ex. Hello Games och deras No Man's Sky, stöttat Molyneux trots att jag räknade med att bli "blåst" osv. Nu är jag privilegierad och har "råd" att betala "orimligt" mycket för dessa "indie"-spel och gillar när någon gör något annorlunda. I detta fallet, även om titeln lockar, så blir det säkert ett köp vid någon kommande rea.
Och planen är att jag för första gången ska spela Minecraft (PS4) nästa vecka. Kanske.

1
Skriv svar