Ytterligare stöd för att Netflix-Witcher har premiär i mitten av december

Robot
Ytterligare stöd för att Netflix-Witcher har premiär i mitten av december
Medlem

16:e december är en måndag, samma dag i veckan dom hade förhandsvisning på el camino, som sedan kom på fredagen då netflix nästan alltid har sina stora släpp. Så jag gissar på fredagen samma vecka. 20:e december dvs.

Medlem

Stressa inte! 😅 Jag hoppas det blir bra! Bäst att börja sänka sina förväntningar!


signatur

Niet.

Ambassadör
Xbox
NuZ
Testpilot

Hypen stiger!! ❤️


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har absolut noll hype, tror det är rätt inställning till denna serie. Böckerna har jag inte blivit jätte imponerad av, spelen är ju guld däremot.

Medlem

Mer en mild hype för min del. Netflix har ju lite blandad kvalité på sina originals.
Gillade verkligen böckerna, och tycker att CDPR gjorde ett fantastiskt jobb med att anpassa historierna till flera spel, framförallt Witcher 3. Så det bli intressant att se Netflix tolkningen


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Jag har inget jättesug för detta men jag tycker det ändå är kul eftersom det har lite med spelvärlden att göra. Caville gillar jag verkligen så jag kommer kolla på det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag är inte jätteladdad för den här serien, men hoppas att den kan vara sevärd. Gillar spelserien åtminstone.

Avstängd

https://cosmicbook.news/henry-cavill-bait-switch-replaced-fem...

åter igen en serie som kommer få 95% från "woke" kritiker och sen 40-50% från tittarna? tråkigt att man valt denna route även denna gång, när ska dom lära sig.. så många serier nu, Watchmen senast

get woke, go broke.

Medlem
Skrivet av Harmond:

https://cosmicbook.news/henry-cavill-bait-switch-replaced-fem...

åter igen en serie som kommer få 95% från "woke" kritiker och sen 40-50% från tittarna? tråkigt att man valt denna route även denna gång, när ska dom lära sig.. så många serier nu, Watchmen senast

get woke, go broke.

Tja. För att upplysa dig handlar de flesta böckerna i The Witcher-serien i större utsträckning om Ciri än om Geralt. Man får även följa en hel hög andra karaktärer. Så innan du börjar driva någon "anti woke SJW"-agenda kan du i alla fall utbilda dig i berättelsen först. Böckerna alltså, vilket är vad serien baseras på.

Medlem
Skrivet av Gurkon:

Tja. För att upplysa dig handlar de flesta böckerna i The Witcher-serien i större utsträckning om Ciri än om Geralt. Man får även följa en hel hög andra karaktärer. Så innan du börjar driva någon "anti woke SJW"-agenda kan du i alla fall utbilda dig i berättelsen först. Böckerna alltså, vilket är vad serien baseras på.

Är det inte just det som blir problemet i hans tes? Dvs de få som läst böckerna kommer gilla serien och den stora massan som spelat spelen blir smått besvikna.

Jag menar handen på hjärtat, hur många har läst böckerna?

Avstängd
Skrivet av Gurkon:

Tja. För att upplysa dig handlar de flesta böckerna i The Witcher-serien i större utsträckning om Ciri än om Geralt. Man får även följa en hel hög andra karaktärer. Så innan du börjar driva någon "anti woke SJW"-agenda kan du i alla fall utbilda dig i berättelsen först. Böckerna alltså, vilket är vad serien baseras på.

har läst en bok, kan inte minnas att det handlade om ciri speciellt mycket faktiskt.

men tja, det visar sig vad vi har att göra med, i dessa dagar vet man tyvärr inte.

1
Skriv svar