Missnöjd med Kingdom Come: Deliverance? Bygg om det!

Robot
Missnöjd med Kingdom Come: Deliverance? Bygg om det!
Medlem
Medlem

Sjukt oväntat, förväntade mig inte alls att det skulle bli några vidare verktyg, bara något ytterst minimalt skit och inget mer. Det här är väldigt nice, kanske någon kan fixa stridssystemet så det är lite mer flyt på't.

Medlem

Då kanske dom kan få det spelbart för en sopa som mig. Spelade det typ 20 timmar men gav upp pga överjävligt svårt stridssystem, i mitt tycke. Nu har jag iofs ingen pc längre, och moddar lär väl knappast dyka upp på ps4.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Oho, trevligt! Håller precis på att spela om det, det har ju en hel del brister men fan vad mysigt det är ändå. Lär väl hamna lite åt sidan när RDR2 släpps nästa vecka men då kanske det finns lite trevliga moddar när man vill spela igen.

Medlem

Ska bli trevligt att få se vad det blir för moddar.

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Då kanske dom kan få det spelbart för en sopa som mig. Spelade det typ 20 timmar men gav upp pga överjävligt svårt stridssystem, i mitt tycke. Nu har jag iofs ingen pc längre, och moddar lär väl knappast dyka upp på ps4.

Det tog ett tag innan jag kom på hur man skulle strida, men efter att jag lyssnade noga under "stridsövningen" vid slottet och testade lite så kom jag fram till att man ska sikta på t.ex. vänster arm med svärdet och klicka på musen (attack), och precis när din karaktär börjar svinga sitt svärd så flyttar du snabbt siktet ner mot t.ex. vänster ben, så att du lurar fienden, då träffar du nästan alltid. När jag fick kläm på det så blev det faktiskt ganska enkelt.

Skrivet av sweclockern:

Det tog ett tag innan jag kom på hur man skulle strida, men efter att jag lyssnade noga under "stridsövningen" vid slottet och testade lite så kom jag fram till att man ska sikta på t.ex. vänster arm med svärdet och klicka på musen (attack), och precis när din karaktär börjar svinga sitt svärd så flyttar du snabbt siktet ner mot t.ex. vänster ben, så att du lurar fienden, då träffar du nästan alltid. När jag fick kläm på det så blev det faktiskt ganska enkelt.

Plus att man faktiskt måste få upp nivån på fäktningen genom träning och inte hoppas det löser sig längs vägen.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Säg det med mej: LIGHTSABERS!!!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

1
Skriv svar