Snart på Steam, men lanseringstrailern för Jedi: Fallen Order är redan här

Robot
Snart på Steam, men lanseringstrailern för Jedi: Fallen Order är redan här

Jag kan helt enkelt inte låta bli att bli lite taggad på det.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Geeks Gaming

The Outer worlds, Red Dead 2, Jedi fallen order, Pacific till BF5.... Hur ska jag hinna med allt?

Medlem

Undrar om Anthem kan räddas lite av om det släpptes till Steam.

Ambassadör
Xbox

Gillar allt utom huvudkaraktären...


signatur

Jump in.

Inaktiv

Varför är folk så positiva till detta helt plötsligt? Var väl detta spel vi fick se gameplay för inte allt för länge sedan som såg förjävligt ut? Eller var det alpha? En kan hoppas.

Medlem

Ser fram emot detta, känns som gameplay inspirerat av God of War och Uncharted.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Undrar om Anthem kan räddas lite av om det släpptes till Steam.

Haha :')

Nej.

Är förövrigt väldigt mittemellan till detta fortfarande.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Ser fram emot detta, känns som gameplay inspirerat av God of War och Uncharted.

Fast Uncharted och GoW är inga enkla spel, jag tvivlar på att Fallen Jedi kommer vara ens i närheten av GoW på svåraste när man kör Fallen Jedi på samma svårighetsgrad.

jbx
Medlem

32GB RAM som rekommenderat, var de inte så?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

32GB RAM som rekommenderat, var de inte så?

ja men de känns rejält överdrivet..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja men de känns rejält överdrivet..

Var samt en typo som har blivit ändrat.

eld
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Varför är folk så positiva till detta helt plötsligt? Var väl detta spel vi fick se gameplay för inte allt för länge sedan som såg förjävligt ut? Eller var det alpha? En kan hoppas.

För att det kommer från en studio som i princip bara gjort fantastiska spel.

Medlem

Origin premium, here I come


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ett av få spel jag faktiskt förbokag, var många år sen sist. Ser väldigt lovande ut från alla håll.

Inaktiv
Skrivet av eld:

För att det kommer från en studio som i princip bara gjort fantastiska spel.

Okej kollade upp och det är alltså Respawn som står för kalaset, då finns det hopp.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Frasstheass:

Ett av få spel jag faktiskt förbokag, var många år sen sist. Ser väldigt lovande ut från alla håll.

Förbokat en digital kopia? Inte så att de tar slut som hard case spel gjorde förr. Finns ingen anledning att boka spel nu för tiden.

Sjukt pepp på detta. Hinner förhoppningsvis klart med The outer worlds innan dess. Sen hoppas man EA inte är just EA


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

The Outer worlds, Red Dead 2, Jedi fallen order, Pacific till BF5.... Hur ska jag hinna med allt?

Jag vet att folk kommer tycka jag är dum i huvudet, men helt ärligt: Skippa Red Dead 2.

Jag älskade 1an, är ett stort fan av open world och en completionist, men i 2an har de lagt allt fokus på att du ska uppleva spelet vare sig du vill det eller inte. ALLT är så jävla långsamt och segt. Mission designen är i princip samma varje gång, tvingas gå långsamt för att lyssna på en dialog, skjut lite folk, gå långsamt igen. Allt som har med collectibles att göra att segt, tidskrävande och straffande.

Sjukt vackert, grymma animationer och bra voice acting, men fuck me man vill bara att allt ska ta slut.

Skrivet av rudeboystig:

Jag vet att folk kommer tycka jag är dum i huvudet, men helt ärligt: Skippa Red Dead 2.

Jag älskade 1an, är ett stort fan av open world och en completionist, men i 2an har de lagt allt fokus på att du ska uppleva spelet vare sig du vill det eller inte. ALLT är så jävla långsamt och segt. Mission designen är i princip samma varje gång, tvingas gå långsamt för att lyssna på en dialog, skjut lite folk, gå långsamt igen. Allt som har med collectibles att göra att segt, tidskrävande och straffande.

Sjukt vackert, grymma animationer och bra voice acting, men fuck me man vill bara att allt ska ta slut.

Äsch, en underbar upplevelse! Åtminstone för oss som inte verkar tillhöra ADHD-generationen.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Äsch, en underbar upplevelse! Åtminstone för oss som inte verkar tillhöra ADHD-generationen.

Jag är 37

Däremot förälder med en lång lista på alla spel jag vill ta mig igenom.

Skrivet av rudeboystig:

Jag är 37

Däremot förälder med en lång lista på alla spel jag vill ta mig igenom.

Fan, jag borde lagt till föräldrar.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Jag vet att folk kommer tycka jag är dum i huvudet, men helt ärligt: Skippa Red Dead 2.

Jag älskade 1an, är ett stort fan av open world och en completionist, men i 2an har de lagt allt fokus på att du ska uppleva spelet vare sig du vill det eller inte. ALLT är så jävla långsamt och segt. Mission designen är i princip samma varje gång, tvingas gå långsamt för att lyssna på en dialog, skjut lite folk, gå långsamt igen. Allt som har med collectibles att göra att segt, tidskrävande och straffande.

Sjukt vackert, grymma animationer och bra voice acting, men fuck me man vill bara att allt ska ta slut.

Jag känner samma sak, hade inte ens tålamod att spela färdigt. Spelet rör sig i samma takt som en glaciär.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar