Death Stranding kommer till PC

Medlem

Inte direkt oväntat, har alltid funnits rykten om en PC version, särskilt då det inte alls var en hemlighet i början av utvecklingen (men blev det senare), trevligt att få det bekräftat dock.

Medlem

Hade en fysisk kopia förhandsbokad men efter att detta blev bekräftat och lite grubblande därtill så fick det bli en avbokning för att vänta på PC-releasen istället. Lite synd med tanke på att jag hade taggat att få spela det snart men i slutändan vet jag att det kommer att vara värt det. Bara Last of us 2 och FFVII remake kvar då innan man säljer PS4an!

Medlem

Har aldrig haft nån speciell sug att skaffa det till ps4.
Nu när det släpps till PC så kanske då PC per automatik gör spelen liiite bättre.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gen
Medlem
Skrivet av eld:

Blir garanterat epic store, precis som de tidigare sony-spelen.

Alla vet att det inte ligger i Valves intresse att vara proaktiva när det gäller sådana deals, speciellt då alla andra ändå väljer dom.

Först lät det nämligen som att det var pga Epic som att spelet överhuvudtaget släpps på PC

Medlem

Det ska bli intressant att se hur ett Decima-spel kan se ut på PC.

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Jag håller med, ingen vet ju riktigt vad man ska göra förutom detta, det är bäst att vänta tills spelet är släppt, och om man vill vänta på PC versionen så har man nog en bra uppfattning om vad det är för typ av spel innan köp.

Skulle aldrig våga att förboka detta spel, oavsett vem som gjort det.

Av det man har sett av spelet så finns det verkligen ingenting som lockar mig att spela det. Får se vad recensionerna säger, fast risken där är att det målas av Kojima fansboys istället.

Inaktiv
Skrivet av Esri:

Av det man har sett av spelet så finns det verkligen ingenting som lockar mig att spela det. Får se vad recensionerna säger, fast risken där är att det målas av Kojima fansboys istället.

Ja du verkar iaf redan ha bestämt dig att hata spelet vilket som 🤣

Medlem

Ja det har vi ju redan vetat i typ 4 års tid? Eller?

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Ja du verkar iaf redan ha bestämt dig att hata spelet vilket som 🤣

En sak att rakt av hata och att berätta inget med spelet lockat henom ännu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

En sak att rakt av hata och att berätta inget med spelet lockat henom ännu.

Tyckte bara det lät så klappat och klart. "Inte det minsta intresserad och inte lönt att lyssna på reviews för det är bara fanboys!".
Känns som man redan bestämt sig att ogilla/hata/dissa/etc när man snackar så men jag kan ha fel

12
Skriv svar