Höga betyg för Call of Duty: Modern Warfare

Medlem

Inte kört sedan Black Ops 1 men är lite nyfiken på detta. Vill inte nöta det i dagar men skulle vilja spela typ några timmar för att se vart CoD är idag.

Medlem

Singelplayer delen var ett klart steg framåt från tidigare spel. Full-blown-action-balls-to-the-wall uppdragen som alltid är med, ja de är som i tidigare COD, och ärligt talat inte särskilt spännande.

Däremot är de långsamma, stealth inriktade uppdragen helt fantastiska.

Allt som allt var jag igenom SP delen på under 6 timmar, vilket kändes väldigt kort (men är väl någon industri standard vid det här laget).

Multiplayern är ja.. gillar man den typen av tempo som COD har så är det riktigt bra.

Medlem

Förladdade igår. Ska börja spela nu!
Kunde man ta bort betan?


signatur

autograph

Medlem

Jättesnyggt och spännande,
men kampanjen kraschade precis nyss efter ca 2,5 timme.
Men nu har jag kommit till "Hunting Party".


signatur

autograph

Medlem

Hade det inte varit för att Red Dead Redemption 2 ligger runt hörnet så hade detta varit väldigt intressant. Verkar vara ett av de bättre COD-spelen på länge.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Är det därför dom är tvugna att nerfa alla vapen som är i lådorna hela tiden?
https://www.eurogamer.net/articles/2019-08-23-treyarch-once-a...

Eller är det fanboys som förlåter dom för vad som helst?
https://www.youtube.com/watch?v=O00M4jiEZnw

Har aldrig köpt någon låda men man får ju lådor hela tiden endå och jag märker ingen större skillnad på de vapnen. Men det är ju coolt att hata allt från stora utgivare

Medlem
Skrivet av snubben:

Fantastiskt bra multiplayer! Tycker banorna är väldigt mycket bättre än ww2. Och recoilen på vapnen känns riktigt bra.

Jag saknar 3way lanes kartor. Det är alldeles för mycket vinklar i detta CoD, vilket främjar en passiv spelstil.. Fönster o vrår överallt som folk kan kika fram i, lägg till den korta TimeToKill som finns på det också. DOCK så har jag jävligt kul online ändå.

Medlem

Låter som att jag kommer skaffa detta ändå. Men jag har köpta samtliga i serien även om jag sagt att jag inte ska...något med MP i CoD som får mig att komma tillbaka mer än i andra spel


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

12
Skriv svar