Fler Overwatch 2-detaljer i ny läcka

Robot
Fler Overwatch 2-detaljer i ny läcka
Medlem

OW2 lär ju inte bli ett helt nytt spel va? Utan snarare en fortsättning på någotvis av nuvarande? Känns som det blir en "större" uppdatering bara av något slag? Typ allt nuvarande innehåll + lite nya banor/hjältar/modes? Eller tror ni de kommer göra om nuvarande hjältar något? Blir ju lite lamt om de bara visar sig vara någon enstaka ny hjälte, bana och mode? Speciellt om de tänker ta betalt för det som om det vore ett helt nytt spel.

Medlem

Blizzcon kan bli riktigt intressant i år. Nästan så ni skulle haft något i studion, då, som jag har förstått det, att öppningsceremonin och dom fyra nästkommande panelerna ska vara gratis. Vi har det ju så mysigt under E3 osv!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Ejziponken:

OW2 lär ju inte bli ett helt nytt spel va? Utan snarare en fortsättning på någotvis av nuvarande? Känns som det blir en "större" uppdatering bara av något slag? Typ allt nuvarande innehåll + lite nya banor/hjältar/modes? Eller tror ni de kommer göra om nuvarande hjältar något? Blir ju lite lamt om de bara visar sig vara någon enstaka ny hjälte, bana och mode? Speciellt om de tänker ta betalt för det som om det vore ett helt nytt spel.

Troligen en expansion som du måste betala för


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Ejziponken:

OW2 lär ju inte bli ett helt nytt spel va? Utan snarare en fortsättning på någotvis av nuvarande? Känns som det blir en "större" uppdatering bara av något slag? Typ allt nuvarande innehåll + lite nya banor/hjältar/modes? Eller tror ni de kommer göra om nuvarande hjältar något? Blir ju lite lamt om de bara visar sig vara någon enstaka ny hjälte, bana och mode? Speciellt om de tänker ta betalt för det som om det vore ett helt nytt spel.

Lite av mina tankar. Är det inte knasigt att släppa ett nytt spel? Personligen kan dom få kalla det 2 efter uppdateringen.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Troligen en expansion som du måste betala för

Det tycker jag är rimligt!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Troligen en expansion som du måste betala för

Personligen så skulle jag inte bli förvånad om det blir free to play, med säsonger så som i fortnite.
FZ glömde att nämna att det har läkt uppgifter om att det ska bli ett tallent-system, där man levlar upp under matcherna och det är tre tiers med talents.

Medlem

Hoppas innerligt att det tomma på Mythic Scenen är för Diablo och inte mer till Overwatch.

Medlem

Hoppas Blizzard går,åt helvete istället.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Godofcheese:

Troligen en expansion som du måste betala för

Mest logiskt men tror de släpper ett helt nytt spel. Du vet cashen måste in


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv
Skrivet av sebrock:

Hoppas Blizzard går,åt helvete istället.

Varför det? Gillar du inte bra spel? Barnsligt uttalande...

Medlem

Hoppas på F2P Overwatch, spelat några öppna helger och haft kul men inte känt för att dra fram kortet. Vore det F2P skulle jag småspela lite

Inaktiv

Verkar så weird med Overwatch 2. Som i ett helt nytt overwatch-spel.
Kännsa mer aktuellt med något i stil med "chapter 2" där det kommer en pve-del eller något sådant men fortsätter på samma motor och så som overwatch.

Men vem vet? De kanske känner att OW inte är tillräckligt lönsamt i esports och därmed försöker skapa något nytt.

Spelar personligen inte overwatch. har nog 3 timmar totalt i det men av alla streams jag sett och forumtrådar jag läst så verkar det konstigt med ett HELT nytt spel med ny motor och nytt koncept.

Nä... det blir nog samma som The Division 2. Rework på nuvarande spel med massa nytt fett och som sagt en PVE-del för folk som inte är intresserade av multiplayer/esport-biten.

Asså! vad är det för idioter som inte kan hålla tyst om saker, eller i de flesta fall inom spelvärlden, hålla ej utannonserad information för sig själva? Alltid är det någon jävel som ska läcka nånting.

Läckor och liknande är ju vardagsmat nu för tiden och blir inte alls samma känsla när det utannonseras officiellt från företagen längre.

1
Skriv svar