Blizzcon-schemat släppt – får vi fyra stora avslöjanden?

Medlem

Kommer verkligen bli en intressant BlizzCon detta år, men det har inget med vad de ska annonsera ut.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Luften har gått ur mig med blizzard.
Ska bli intressant att se om de lyckas vända mig.
Önskar er andra all lycka att finna glädje i det blizzard annonserar på blizzcon.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fast det stämmer väl inte? Står ju i citatet att öppningsceremonin, turneringarna och "utvalda" utvecklarpaneler är gratis att se. Coming Soon-delarna är nog snarare vigda till större saker som presentationer av spel.

"including the first four panels on the Mythic Stage immediately following the opening ceremony"

De första 4 sakerna på Mythic stage efter öppningsceremonin är de fyra Comming Soon-sakerna.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Så många som är "ointresserade" av Blizzard men ändå känner att de måste delta i en tråd om blizzard och berätta för alla vad de tycker om blizzard 🤔😅

Ja, för det är ju inte det diskussionsforum är till för. 😆 Är detta någon jävla fanclub eller aktieägarmöte jag trillat in på?

Redaktör
Skrivet av Jiddret:

Värt att lägga till i artikeln kan också vara att samtliga Comming Soon streams också är gratis.

"This year, everyone’s invited to watch the BlizzCon opening ceremony, all of the BlizzCon esports tournaments, and select developer panels—including the first four panels on the Mythic Stage immediately following the opening ceremony—completely free on BlizzCon.com and in the BlizzCon Mobile App."

https://blizzcon.com/en-us/news/23189035

Bra där, jag uppdaterar - tack!


signatur
Inaktiv
Skrivet av kaealy:

Ja, för det är ju inte det diskussionsforum är till för. 😆 Är detta någon jävla fanclub eller aktieägarmöte jag trillat in på?

Är väl mer att topic handlar om vad vi får för stora avslöjanden men folk skriver att de inte intresserade blizzards spel. Jaha? Ingen bryr sig?

Vad ska man ens in i tråden att göra om man inte tänker diskutera topic?

Gen
Medlem
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Diablo 2 remastered släpps innan jul så vi har nåt att spela tills Diablo 4 släpps i Maj, likt 3an. Hell to the yes om det slår in!

Tror på detta.

Gnällkuk
Skrivet av Jiddret:

"including the first four panels on the Mythic Stage immediately following the opening ceremony"

De första 4 sakerna på Mythic stage efter öppningsceremonin är de fyra Comming Soon-sakerna.

Aha, jag kanske skulle klickat på länken och läst?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

19:00 – 20:00 – Öppningsceremoni

20:30 - 21:15 – "Coming PHONE"

21:30 - 22:15 – "Coming PHONE"

22:30 - 23:15 – "Coming PHONE"

23:30 - 0:15 – "Coming PHONE"


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Är väl mer att topic handlar om vad vi får för stora avslöjanden men folk skriver att de inte intresserade blizzards spel. Jaha? Ingen bryr sig?

Vad ska man ens in i tråden att göra om man inte tänker diskutera topic?

Ja det är väl topic att diskutera att man inte är intresserad av deras produkter? Det är ju inte direkt vädret i Botswana som började avhandlas istället. Nä köper inte resonemanget alls.

Bryr mig inte alls vad du tycker om något men inte betyder det att jag inte tycker du borde skriva.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

19:00 – 20:00 – Öppningsceremoni

20:30 - 21:15 – "Coming PHONE"

21:30 - 22:15 – "Coming PHONE"

22:30 - 23:15 – "Coming PHONE"

23:30 - 0:15 – "Coming PHONE"

Kasta in några tillfällen för hårt screenade Q&As så är vi nog där. 😆

Gnällkuk
Skrivet av Pretorian24:

19:00 – 20:00 – Öppningsceremoni

20:30 - 21:15 – "Coming PHONE"

21:30 - 22:15 – "Coming PHONE"

22:30 - 23:15 – "Coming PHONE"

23:30 - 0:15 – "Coming PHONE"

Sluta phona dig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Är väl mer att topic handlar om vad vi får för stora avslöjanden men folk skriver att de inte intresserade blizzards spel. Jaha? Ingen bryr sig?

Vad ska man ens in i tråden att göra om man inte tänker diskutera topic?

Nu brukar man ju dock kunna diskutera ett företag, även om man inte bryr sig om företagets produkter längre. Du får nog uthärda det faktum att folk kommer diskutera åsikter som inte alltid överensstämmer med dina egna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Total War: Warcraft !!!

Medlem

@ankangronto: det vore ändå nåt........alla raser, alla karaktärer, med cinematics från Blizzard, och ett helt nytt genomtänkt gameplay.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Sillage:

Kommer verkligen bli en intressant BlizzCon detta år, men det har inget med vad de ska annonsera ut.
https://www.dailydot.com/wp-content/uploads/2019/10/Blitzchun...

Båda parter gjorde fel inget mer med det

Medlem

Overwatch 2 tror jag är långa vägar bort, snarare att de släpper nytt content till första.
Warcraft 4 tror jag definitivt inte kommer att visas upp med tanke på att de jobbar på Reforged och Starcraft 3 säger jag likadant som jag gjorde om Overwatch 2, nog större chans för en sista expansion än ett nytt spel.

Diablo 2-remaster och Diablo 4 kan vara möjligt men jag hade inte vågat hoppats på för mycket. Känns som att Diablo 4 har varit tippat de två senaste Blizzcons med och se hur det gick där.

Det känns som att folk har lite för höga förväntningar på Blizzard måste jag säga. Det känns som att folk glömmer bort att de inte längre är vad de en gång var.

Medlem

Finns redan för länge sedan stora indikationer på att Diablo IV och Diablo II remake har varit i görningen under flera år OM man bara letar på rätt ställe.

Finns interjuver bland annat med gamla blizzard anställda (bland annat missnöje) gruppen som tog ihop för bland annat fixa till diablo 3 vet redan där emot blev som snea då dom inte fick göra 4'an utan upplöstes & flyttades till andra titlar.

Enligt dessa var redan Diablo IV igång, dom trodde som skulle flyttas dit direkt efter reaper of souls vilket nu inte blev fallet, Även talats om Blizzard Mike var missnöjd med Diablo III ett spel som inte riktigt var värdigt att släppas som Diablo & blizzard titel.

Ni kan söka på Team 3 var det inofficiella namnet på blizzard teamet som stod för diablo III som blev splittat.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Overwatch 2 tror jag är långa vägar bort, snarare att de släpper nytt content till första.
Warcraft 4 tror jag definitivt inte kommer att visas upp med tanke på att de jobbar på Reforged och Starcraft 3 säger jag likadant som jag gjorde om Overwatch 2, nog större chans för en sista expansion än ett nytt spel.

Diablo 2-remaster och Diablo 4 kan vara möjligt men jag hade inte vågat hoppats på för mycket. Känns som att Diablo 4 har varit tippat de två senaste Blizzcons med och se hur det gick där.

Det känns som att folk har lite för höga förväntningar på Blizzard måste jag säga. Det känns som att folk glömmer bort att de inte längre är vad de en gång var.

Blizzard har väldigt hög scrapbook finns fullt med titlar som dom ditchat mellan åren, men Diablo , starcraft och warcraft är deras flaggskepp. inte säker men 90% på D4 och D2 remake samt overwatch explansion är på gång ihop med expanded heartstone

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Nu brukar man ju dock kunna diskutera ett företag, även om man inte bryr sig om företagets produkter längre. Du får nog uthärda det faktum att folk kommer diskutera åsikter som inte alltid överensstämmer med dina egna.

Tänkte bara vi kunde hålla det i de typ 5 trådarna som redan existerar om blizz och kina osv. Men klart man måste ta upp det på alla ställen man bara kan.

Sen så kan du hålla dina härskartekniker för dig själv då jag ingenstans ens diskuterat åsikter och att de inte överrenstämmer med mina egna.

Medlem
Skrivet av ankangronto:

Total War: Warcraft !!!

Lite för nära Total War: Warhammer kanske, men hade nog kunnat bli bra. Själv hoppas jag på en blixtrelease av WC3: Reforged. Färdig att ladda ner direkt efter eventet


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Ska bli riktigt kul att se vad som händer under Blizzcon, undrar om nån kommer cosplaya som Nalle Puh. Warcraft 4 vore så klart kul men det lär inte hända tyvärr. Gillar fortfarande WoW men det skulle behövas en rejäl uppdatering av samtliga system. Hoppas för övrigt, på riktigt, på Lost Vikings till mobilen.

Ska också bli intressant att se hur Blizzard hanterar det de klassar som politiska uttalanden efter detta:

https://www.wyden.senate.gov/imo/media/doc/101819%20Wyden%20L...

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Sen så kan du hålla dina härskartekniker för dig själv då jag ingenstans ens diskuterat åsikter och att de inte överrenstämmer med mina egna.

Jag kan citera ditt inlägg igen om du vill se vart du skrev om folks åsikter, och jag antog att du inte höll med då du höll en ganska taskig ton...

Men jag kanske missförstod totalt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Jag kan citera ditt inlägg igen om du vill se vart du skrev om folks åsikter, och jag antog att du inte höll med då du höll en ganska taskig ton...

Men jag kanske missförstod totalt

Jag vet exakt vad jag skrev. Jag diskuterade topic och vad jag trodde skulle presenteras. Det enda jag ifrågasatte var att folk gjorde detta till ännu en "omg blizz är skit och jag bryr mig inte om deras spel"-tråd.
Det var aldrig frågan om att inte hålla med deras åsikter utan varför de går totalt offtopic direkt.
Förutom möjligtvis att Diablo 4 skulle vara ett mobilspel. Det är dock något som håller sig till topic och inte att gå offtopic med hur värdelöst blizzard är och hur mycket jag hatar deras spel. Stor skillnad...

Men men... totalt meningslöst att diskutera detta med såna som dig. Jag lägger ner.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Jag vet exakt vad jag skrev. Jag diskuterade topic och vad jag trodde skulle presenteras. Det enda jag ifrågasatte var att folk gjorde detta till ännu en "omg blizz är skit och jag bryr mig inte om deras spel"-tråd.
Det var aldrig frågan om att inte hålla med deras åsikter utan varför de går totalt offtopic direkt.
Förutom möjligtvis att Diablo 4 skulle vara ett mobilspel. Det är dock något som håller sig till topic och inte att gå offtopic med hur värdelöst blizzard är och hur mycket jag hatar deras spel. Stor skillnad...

Men men... totalt meningslöst att diskutera detta med såna som dig. Jag lägger ner.

Okej...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd

1. Ny xpack
2. D2 Remaster
3. D4

resten k-bry

Medlem

Med tanke på att D2 inte direkt åldrats med värdighet (vad gäller UI, gränssnitt, animationer o.s.v.) vore en remaster lite intressant. Lite, i alla fall.

WC4 och SC3 känns som det kommer fortfarande vara önskningar, och om de förverkligas känns skepsisen mot att de blir något att faktiskt ha tämligen stor.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag hoppas på warcraft 4 och dibalo 2 remaster. Overwatch 2 låter bara dumt liks dumt som dota 2 eller ett LoL2 det låter dumt för vad är det att göra uppföljning på ?

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Jag hoppas på warcraft 4 och dibalo 2 remaster. Overwatch 2 låter bara dumt liks dumt som dota 2 eller ett LoL2 det låter dumt för vad är det att göra uppföljning på ?

Nu finns iofs DotA 2 redan....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Skulle älska ett SC omgjort liknande Battlezone, dvs man sitter inne i en NPC och åker runt i first person och bygger och grejar, eller kan byta fordon eller bli marksoldat också för den delen

123
Skriv svar