Höga betyg för The Outer Worlds

Robot
Höga betyg för The Outer Worlds
Medlem

Jag är, trots Fzs recension rädd för att få för mycket "Fall out 4 dlc + mods" vibbar av det. Väntar och ser vad medlemmarna här på Fz anser om spelet. Givetvis gillar jag Fallout, men väntar mig något annat av det här spelet innan jag lägger 700 spänn på det. (Det är ju ändå tre flak öl).

Ambassadör
Xbox
Skrivet av sweclockern:

Jag är, trots Fzs recension rädd för att få för mycket "Fall out 4 dlc + mods" vibbar av det. Väntar och ser vad medlemmarna här på Fz anser om spelet. Givetvis gillar jag Fallout, men väntar mig något annat av det här spelet innan jag lägger 700 spänn på det. (Det är ju ändå tre flak öl).

Xbox Game Pass is your friend!

Pre-loaded och redo att dra igång här! Om jag läser rätt så borde portarna slås upp kl. 01 på natten till fredag här i Svedala. Fått lite hype nu. Obsidian!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Xbox Game Pass is your friend!

Pre-loaded och redo att dra igång här! Om jag läser rätt så borde portarna slås upp kl. 01 på natten till fredag här i Svedala. Fått lite hype nu. Obsidian!

Där dök resten av spelet upp på game pass för pc


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Ambassadör
Xbox
Skrivet av magma:

Där dök resten av spelet upp på game pass för pc

Nice!


signatur

Jump in.

Medlem

Game pass till pc? Jag hittar det inte, står bara att det är till game pass Console?

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Game pass till pc? Jag hittar det inte, står bara att det är till game pass Console?

Sök på "the outer worlds" till vänster om ringklockan bredvid din profilbild i xbox-appen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Sök på "the outer worlds" till vänster om ringklockan bredvid din profilbild i xbox-appen.

Där ja! tack!!!

Medlem

Som jag gör med rotten tomatoes och imdb när det kommer till filmer
Har det höga betyg så är det med hög sannolikhet en stor dynga, en produkt som är gjord för att tillfredsställa alla typer av människor.

Men de som har låga / mitten poäng, brukar vara bättre i flesta fall.

Men sen har vi ju såklart zeh exception to that rule.

Men vad jag har snappat upp av alla recensioner så är det en blandad dynga med vissa stunder av guld, men fortfarande a let down


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Jag är, trots Fzs recension rädd för att få för mycket "Fall out 4 dlc + mods" vibbar av det. Väntar och ser vad medlemmarna här på Fz anser om spelet. Givetvis gillar jag Fallout, men väntar mig något annat av det här spelet innan jag lägger 700 spänn på det. (Det är ju ändå tre flak öl).

Tre flak? Pröva fjorton flak om du tar turen till våra grannar. Fjorton flak öl eller ett spel som "kanske efter några DLCs å ett gäng patchar kommer vara bra".. hm...!

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Tre flak? Pröva fjorton flak om du tar turen till våra grannar. Fjorton flak öl eller ett spel som "kanske efter några DLCs å ett gäng patchar kommer vara bra".. hm...!

Vad för öl handlar det om, och har ni hemkörning


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Gnällkuk

Innan recension kom ut så tänkte jag att det här känns som ett 3/5-spel, om du inte är ett fan av Fallout, då är det nog 4/5.

Verkar som den hunchen stämmer rätt bra överens.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

MEG
Medlem

Om rollspelsdelen är så pass svag så är det inte ett spel för mig, hade hoppats på mer.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kul att det blev en sån hit hos så många. Game Pass fortsätter vara det mest prisvärda i gaming.

Medlem

Redan förladdat via gamepass, definitivt ett spel som jag tänker ge en chans. Det är visserligen inte särskilt långt så det blir nog att spela igenom hela oavsett tycke.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Skaffade Game Pass till PC för Gears 5. Att "The Outer Worlds" dök upp där också var faktiskt väldigt oväntat men positivt!

1
Skriv svar