Snart i Battlefield 5 – Wake Island och Iwo Jima

Robot
Snart i Battlefield 5 – Wake Island och Iwo Jima

Svinfet trailer visar nyheterna i War in the Pacific.

#battlefield-1942, #battlefield-v, #dice, #releaselistan


Frilansare

Sicken trailer!

Medlem

Snyggt!
Denna typ av trailer skulle de haft vid magplask-revealen.. plus kanske nån ingame snutt.

Medlem

Äntligen verkar den riktiga WW2 känslan komma tillbaka

Medlem
Redaktör

Galet snyggt!


signatur

väldigt trevligt med dom två kartorna..
Är det nån som vet när rental servers kommer? läste nåt att det skulle komma ofter sommaren, vore trevligt med det så där finns fler custom servers som i dom gamla bf


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Trodde bf5 hade gått och dött någonstans!!

Medlem

RSP skulle ha kommit nu med patch 4.6 har jag för mig, men det blev uppskjutet i sista sekund. Nästa bud är nu med Chapter 5, vilket kan vara lite närsomhelst fram till nyår under närmsta månaderna.


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

Grymt! Riktig nostalgi med de där banorna.

Medlem

Ok, det där var en trailer!
Kanske installerar spelet igen då

Medlem

Fasen vad kul, när man tröttnat på att panga så kan man dra fram sitt svärd och svärda runt istället


signatur

Jäh!

Gnällkuk

Det är ju en sån här trailer som hade fått folk att både förboka och köpa en ny dator! NU känner jag för första gången ett riktigt sug att testa BFV för första gången! Blir Origin Premiere nu, flertalet spelet släppta eller strax ute nu inom en månad-ish


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Mer krig och mindre bjäfs! Blir nog till att installera igen!


signatur

Jump in.

Medlem

Vilken trailer! Jag kommer absolut att plocka upp spelet igen och spela lite med grabbarna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Lite roligt om man kollar på on screen killcount, amerikanerna slaktas höger och vänster medan japanerna inte förlorar en enda snubbe (on screen) förutom i slutet. xD

Medlem

Jag tyckte om Iwo Jima och Wake Island i BF1943. Roligt att de kommer tillbaka.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Härligt och se att det inte på något sett favoriserade USA på något sätt. Fin trailer.

Inaktiv

Är detta ett nytt spel eller tillägg? Ser nämligen inga cybernetiska LGBTHBQ-krigare någonstans

Medlem

Det här ser och verkar som ett BF ska vara. Låt allt se ut som såhär, ta bort det som inte ser ut som WWII såsom proteser och kvinnor i frontlinjen.

Detta kan vara ett köp då spelet är komplett, och förhoppningsvis så som jag vill att det ska vara. Testade spelet ett tag under en vecka och det var väldigt ljummet. Det fanns gott om potential. Grafik, ljud och gameplay kan jag inte klaga på.

Det här ser ut som Battlefield.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

ELF
Medlem

Är BFV något att hänga i granen? Värt att införskaffa?

Nostalgitripp hur eller hur av trailern. Dessa banor var favoriterna i BF1942.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Köpte aldrig bf5 efter att kört betan, glad att jag skippade det baserat på det jag sett på Youtube sen dess. Men NU snackar vi!

Självklart kommer banorna när jag har 0 och ingen tid att spela....

Saknar wake Island från Battlefield 2.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Lagom att släppa detta när COD går release den 25

Medlem

Men jag såg inga tjejer i trailern!? Är det inte inne längre?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

3 maps visades. Iwo Jima, Pacific storm och wake Island
Edit: missade att den stod med.

Avstängd
Skrivet av blackidus:

Äntligen verkar den riktiga WW2 känslan komma tillbaka

too little, too late.

BF är dött.

Avstängd
Skrivet av Pretorian24:

Men jag såg inga tjejer i trailern!? Är det inte inne längre?

Kina sa nej.

Avstängd

Jag började spela singleplayer kampanjen i detta spel men det dog av, spelade inte särskilt långt men köpte det på någon rea så förlorar inte så mkt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

too little, too late.

BF är dött.

Säger vem? Du?

12
Skriv svar