Ny Rise of the Skywalker-trailer!

Skägg.
10 Chambers
Ny Rise of the Skywalker-trailer!

Den kan ju inte vara sämre än The Last Jedi.


signatur
Medlem

Jag är försiktigt optimistisk! Är säker på att den inte kommer lämna samma bittra eftersmak som TLJ gjorde.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

"Vi har tappat fansens förtroende med de nya filmerna. Fort, klipp ihop en trailer med scener från de gamla klassikerna!"

Medlem

Meh, sjukt tråkig trailer.

Minns den första trailern till The Force Awakens, herrejävlar vad jag rös.

Noll hype inför filmen och det är mycket tack vare The Last Jedi.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot

Otroligt tråkig trailer. Hälften var bara gammalt material som påpekat innan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Trailern som Calle länkade till, är det den försenade trailern eller är detta bara en special feature? Ser ut som att det inte är den riktiga trailern, och av namnet att döma har jag nog rätt. "D23 Special Look" istället för "Official Trailer 1" eller "Teaser 2". Den vi fick i våras var en teaser.

Det skulle släppas en trailer eller en teaser (verkar inte så himla uppenbart vad de ville släppa) den 23:e augusti eller så, men dem försenade den och gjorde alla besvikna.

Hoppas Rey haft force träning innan filmen (eller får de plats med det i själva filmen?), det är en av de nya Star Wars-filmernas brister att Rey inte lär sig någonting och ändå kan banka ner lärda personer. Tycker även synd om Skywalker-släktträdet, Kylo Ren the last heir kommer han dödas och inte återgå till den ljusa sidan? Ska Skywalkers vara förintade för gott? Usch fy.

Ambassadör
Xbox

Blir den första filmen i Disney-batchen som jag struntar i att se på bio. Orkar inte mer trams.


signatur

Jump in.

Medlem

Är det bara jag som tycker att ljussabelduellerna är så trista i de nya filmerna?


signatur

Burn in the light.

Skribent

Väldigt intetsägande. Känns varken som att man kan bli hypad eller besviken.

Medlem

Star wars magin är borta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Fragtjuv

Tar det för vad det är. Snarare en teaser än en trailer. Trailern dyker säkert upp i oktober preciis som med Force awakens och The last Jedi.

Jag är också säker på att jag kommer att tycka att filmen är bra. Har inte varit besviken på de två senaste episoderna även om The last Jedi har sina brister.

Jag tycker mig se en hel del intressanta koncept som jag tror kommer falla väl ut. Känns till viss del ”Legends”inspirerat.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Quake-konnässsör

Ser den sen på dvd, när den väl kommer ut lagom till julen 2020 eller hur länge nu de tar på sig och släppa filmen.

Star Wars - Rise of the Skywalker, Fall of an Franchises

Medlem

Star Wars: The Rise of Skywalker Final Trailer

Och nu även efter den sista trailern känner jag noll hype överhuvudtaget. RIP Star Wars, tack Kathleen Kennedy, Disney och Rian Johnson.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Sitter och ser Patriots mot Jets (RIP Jets) och trailern dök upp under Half-Time. Helvete vilket intetsägande dravel. Ja jag vet, jag är en urlakad och cynisk 30-plussare och dessa filmer riktar sig förmodligen inte till mig längre, men det känns bara så hjärndött och själlöst. Om Star Wars hade hjärta en gång i tiden så har det sedan länge byts ut mot ett stort dollar-tecken.

Releasehästryttare

@Fezk: Rackans! "you beat me to it"

Jag tyckte inte förra filmen va nått vidare, men är försiktigt hoppsam att denna kommer bli bättre.

Backloggens befriare

Star Wars? Finns det fortfarande? =O


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Helt sjukt vad roligt det kändes med mer Star Wars när det drog igång igen julen 2015 eller när det var men sen försvann taggen lika fort som den kom även fast jag tyckte filmen var okej. Såg sedan Rouge One på bio och Solo på Viaplay eller dylik tjänst men har ej sett något mer på ”main” storyn.

Skägg.
10 Chambers

Trailern lämnade mig ändå med en mer positiv känsla än teasern. Jag har också uppskattat de senaste sidofilmerna mer än nya trilogin och det ska ärligt bli lite skönt när den är över så att nya Star Wars-berättelser får ta plats.

Det jag hoppas nu är att denna sista film knyter ihop säcken ordentligt, med de åtta tidigare filmerna. Inte med fan service utan med faktiska avslut. Stäng dörren.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Trailern lämnade mig ändå med en mer positiv känsla än teasern. Jag har också uppskattat de senaste sidofilmerna mer än nya trilogin och det ska ärligt bli lite skönt när den är över så att nya Star Wars-berättelser får ta plats.

Det jag hoppas nu är att denna sista film knyter ihop säcken ordentligt, med de åtta tidigare filmerna. Inte med fan service utan med faktiska avslut. Stäng dörren.

Filmen är den längsta i hela serien på 2h35m, så vi får hoppas!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Quake-konnässsör

Väntar till filmen kommer ut på skiva, så kan man se den hemma. Själv har man absolut ingen lust att se den på bio.

Medlem

TLJ var inte så rolig tyvärr men jag vill ändå hoppas på denna avslutande del. Faan svårt att inte få gåshud med de. Dör musiken.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hard pass
Går och lägger mig igen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Pansarknekt

Stormtroopers helt värdelösa som vanligt haha.
Ur manus för Stormtrooper #53: När hjälten kommer in och tittar på dig slänger du dig så långt du kan direkt ut i korridoren och ligger still.

Ser trots allt framemot att få se på filmen. Disney har imo visat förtu att dom kan göra underhållande film och jag tror dom har åtminstone lite öra för djungeltrummorna. Förhoppningsvis.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Kan inte låta bli att ryckas med lite i hypen när man hör Emperor Palpatines röst... Hoppas på ett värdigt slut och sen nya fräscha berättelser i Star Wars universumet.

Medlem

Efter The last Jedi finns inte star wars längre, iaf inte efter OT och PT. Usch vilken usel film för hela Star Wars världen. Om Emperor Palpatine kommer tillbaka förstörs vitsen med anakins historia i PT samt Lukes i OT.

Medlem

Äntligen en uppföljare till The Force Awakens.

Medlem

Alla (-isch) över 18år är ju trötta på disneyfieringen. Det ska vara pg-13 och gulliga djur som kan göra tills merch och sälja. Ingen själ eller intressanta karaktärer längre. Enig med att sido-filmerna har varit hästlängder bättre en nya triologin.

FA var ju bara en re-skin av A New Hope, en väldigt bra re-skin dock. Säga vad man vill om Rey men att hon lär sig jedikrafter från ingenstans är jävligt irriterande. TLJ var ju bara en stor katastrof, inget hände ihop och ja vad ska man säga. Att dom nu tar tillbaka Palpatine (även om det sker i extended uni, som dom dock sagt inte är canon) visar ju på en ganska stor ideetorka. Har dock redan fixat premiärbiljetter, för hoppet är det sista som lämnar kroppen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Laddemannen:

Alla (-isch) över 18år är ju trötta på disneyfieringen. Det ska vara pg-13 och gulliga djur som kan göra tills merch och sälja. Ingen själ eller intressanta karaktärer längre. Enig med att sido-filmerna har varit hästlängder bättre en nya triologin.

FA var ju bara en re-skin av A New Hope, en väldigt bra re-skin dock. Säga vad man vill om Rey men att hon lär sig jedikrafter från ingenstans är jävligt irriterande. TLJ var ju bara en stor katastrof, inget hände ihop och ja vad ska man säga. Att dom nu tar tillbaka Palpatine (även om det sker i extended uni, som dom dock sagt inte är canon) visar ju på en ganska stor ideetorka. Har dock redan fixat premiärbiljetter, för hoppet är det sista som lämnar kroppen.

Det är ju tur att "som dom dock sagt inte är canon" faktiskt går att säga nu. Större delen av Star Wars livstid så var det ju dock canon, var det lika dåligt då? Långdraget kanske, men fortfarande intressant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Går och lägger mig igen tills man får höra dem första reaktionerna.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det är ju tur att "som dom dock sagt inte är canon" faktiskt går att säga nu. Större delen av Star Wars livstid så var det ju dock canon, var det lika dåligt då? Långdraget kanske, men fortfarande intressant.

Var nog inte helt tydlig där! Menade det är ideetårka att ta från nått dom själva säger inte är canon, om det ger dig nån mening

123
Skriv svar