Här är systemkraven för The Outer Worlds till pc

Robot
Här är systemkraven för The Outer Worlds till pc
Medlem

När landar recensionen?

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

När landar recensionen?

Står ju i artikeln.

Iofs står det fel:
"FZ:s recension släpps någon gång imorgon tisdag, 21 oktober."

21 okt är idag.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Står ju i artikeln.

Iofs står det fel:
"FZ:s recension släpps någon gång imorgon tisdag, 21 oktober."

21 okt är idag.

Jävlar vad blind man blir när man skumläser

Medlem

"Under tiden kan du kola in..." Hmm hmm!
Och sen ä'r det 22 oktober imorgon


signatur

Halo kompis!

Redaktör

Fel fixade - tack alla! Tisdag den 22 oktober recenserar vi, ingen annan dag.


signatur
Medlem
Skrivet av Bussovic:

"Under tiden kan du kola in..." Hmm hmm!
Och sen ä'r det 22 oktober imorgon

"I väntan på morgonsdagens recension!"

Korrekturläsaren har ledigt idag den 20 oktober.

Medlem

Jag gissar på 3-4/5. Bra, eller rent ut sagt riktigt bra, RPG men med alldeles för mycket buggar vid release.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Geeks Gaming

Vi får se. Är försiktigt positiv till detta. Har länge velat ha ett nytt Fallout style spel.
Dock ser de extremt stelt ut. Lite signum för Obsidian.

Medlem

De råkar inte ha specificerat om recommended gäller maxade inställningar eller om det är en nivå som de tycker är 'tillräckligt hög för att se bra ut'?
För jag har svårt att se mitt trötta 1060-kort klara av många nyare AAA spel på maxad grafik

Medlem

ser fram emot ett nytt rpg att mysa med i höstmörkret, så hoppas på en 4a, men är ganska övertygad om att det blir en 3a.

Gnällkuk
Skrivet av MrPeters:

De råkar inte ha specificerat om recommended gäller maxade inställningar eller om det är en nivå som de tycker är 'tillräckligt hög för att se bra ut'?
För jag har svårt att se mitt trötta 1060-kort klara av många nyare AAA spel på maxad grafik

Har sällan varit med om att recommended är Ultra. Se det som ett riktmärke för high, utan att veta vad det är för upplösning, eller genomsnittlig fps. Med andra ord, helt intetsägande rekommendationer som vanligt. CPU, mängd ram och hastighet påverkar ju givetvis. Men säg att du har 8GB minne och inte allt för gammal i5:a så kommer de nog funka helt okey på high.Går ju att tumma på volumetric fog, ambient occlusion och skuggor för att få upp fpsen om det skulle vara för tungdrivet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

jkw
Medlem

Mer intresserad om det finns performance läge för ps4 pro, annars blir det inget köp. 😁

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag gissar på 3-4/5. Bra, eller rent ut sagt riktigt bra, RPG men med alldeles för mycket buggar vid release.

Obsidian openworld rpg med buggar vid reslease...

saaaay whaaaohooooaat?

1
Skriv svar