Surviving the Aftermath har hastigt släppts i Early Access

Robot
Surviving the Aftermath har hastigt släppts i Early Access

Börja bygg din postapokalyptiska koloni redan idag.

#Iceflake-studios, #Paradox, #Surviving-the-aftermath


Moderator | Testpilot

Det här såg kul ut. Ska helt klart testa detta.

Något jag märkte på en gång är hur fult spelet var dock. Förstår att sådana här spel inte är tänkt att man ska gå ned på "marknivå" och kolla in karaktärers ansikten, men fy bubblan vad det såg gammalt ut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

"Släpps sent nästa år"

*Springer med huvudet före in i en vägg för att glömma bort spelet*

Medlem

Lol early access exclusive. What has the gaming world come to...

Medlem

verkar asball.

Medlem

Jag gillar vad jag ser. Någonstans kan verkligheten vara nog så skrämmande och brutal utan att göra zombie-apokalyps av det hela, vilket ironiskt nog The Walking Dead lyckas väldigt bra med att visa...alla zombies till trots.

Det där gör mig nyfiken

Medlem

Har haft väldigt kul med Frostpunk det senaste året. Det här ser ut att kunna vara ytterligare roligt tidsfördriv ett tag framöver

Någon som vet om de man skickar ut att utforska kan hitta och köra fordon? Vore fränt om det blev lite Mad Max stuk där man kunde bygga ett garage och uppgradera fordon

Medlem

Surviving mars lämnade ju dessvärre mycket att önska, men kanske har de bättra på sig till det här spelet? Inte kollat videon, men bilden såg ju trevlig ut i alla fall. Fick mig att tänka på byggnader i Fallout spelen.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Surviving mars lämnade ju dessvärre mycket att önska, men kanske har de bättra på sig till det här spelet? Inte kollat videon, men bilden såg ju trevlig ut i alla fall. Fick mig att tänka på byggnader i Fallout spelen.

Surviving Mars är nu ett fantastiskt roligt spel efter patchar och expansioner, speciellt terraforming-expansionen. Har spenderat hundratals timmar efter de senaste uppgraderingarna. Spelet har nått sin potential nu.

1
Skriv svar