[BYTES/SÄLJES] COD Modern Warfare [SÅLD!]

Skribent
[BYTES/SÄLJES] COD Modern Warfare [SÅLD!]

Hallå!

Fick med en kod till COD Modern Warfare med mitt RTX-kort och eftersom jag inte är intresserad av att spela COD så tänkte jag i första hand försöka byta bort koden och i andra hand sälja. Spelet hämtas via Geforce Experience och jag tror det är ett krav att man har ett RTX-kort för att kunna aktivera koden. Jag har sett att det står så i andra annonser, men ser inget om det i informationen om hur man aktiverar så väldigt oklart, om någon vet vad det är som gäller så skriv gärna.

Vid byte så är jag främst intresserad av

  • Control

  • Borderlands 3

  • The outer worlds

Om det inte blir något byte så är jag öppen för att sälja koden för 300:-

Först till kvarn och finns det inga intressanta byten så säljer jag spelet på söndag d.v.s. 20 oktober.

Medlem

Jag köper gärna om koden finns kvar!

Medlem

Jag har en kod till control för byte

Skribent
Skrivet av Slaskrensaren:

Jag har en kod till control för byte

Om det är en kod från Nvidia som du fått med ditt grafikkort förut så fungerar det ej. Fick en sådan av en annan medlem och den hade gått ut i tid.

Från Nvidias hemsida:
"Svar: Om ditt köp var en kvalificerad produkt ur RTX 20-serien tillverkad från 2019-09-17 till 2019-11-18, är du kvalificerad för "Call of Duty: Modern Warfare GeForce RTX"-paketet. Koder från andra paketerbjudanden är ogiltiga."

Skribent
Skrivet av Flawwoo:

Jag köper gärna om koden finns kvar!

Tar hellre en kod till Control, men om det inte fungerar med slaskrensarens kod så får du köpa! Återkommer i frågan.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Tar hellre en kod till Control, men om det inte fungerar med slaskrensarens kod så får du köpa! Återkommer i frågan.

Control kan jag lätt rekommendera. Jävligt bra och sjukt snyggt. Med photo mode som precis kom ut är det ett givet köp.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Om det är en kod från Nvidia som du fått med ditt grafikkort förut så fungerar det ej. Fick en sådan av en annan medlem och den hade gått ut i tid.

Från Nvidias hemsida:
"Svar: Om ditt köp var en kvalificerad produkt ur RTX 20-serien tillverkad från 2019-09-17 till 2019-11-18, är du kvalificerad för "Call of Duty: Modern Warfare GeForce RTX"-paketet. Koder från andra paketerbjudanden är ogiltiga."

Ok, ja det var från ett rtx-kort köp :/

Medlem
Skrivet av Shadee:

Tar hellre en kod till Control, men om det inte fungerar med slaskrensarens kod så får du köpa! Återkommer i frågan.

Fullt förståeligt. Ja återkom gärna om det inte fungerar! 😊

Skribent
Skrivet av Flawwoo:

Fullt förståeligt. Ja återkom gärna om det inte fungerar! 😊

Har skickat PM.

1
Skriv svar