Det är torsdag och du vet vad det innebär: gratisdags hos Epic

Robot
Det är torsdag och du vet vad det innebär: gratisdags hos Epic
Medlem

Najs. Hade Alan Wake inte ett piratögonlapp i första spelet dock? Utspelar sig detta innan första spelet?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Najs. Hade Alan Wake inte ett piratögonlapp i första spelet dock? Utspelar sig detta innan första spelet?

Japp, Med vissa cracks till Alan Wake så fick man ögonlapp


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Expansionen fortsätter där Alan Wake slutade, den är, vill jag minnas, fristående så man behöver inte äga originalet för att spela den. Jag instämmer nog i en trea som betyg, den är helt ok men det är mer av samma sak. Jag spelade klart den för att jag gillade storyn och radiopratet samt TV-serien. Gillade man däremot inte originalet kommer man nog inte gilla denna heller.

Det spelet har jag velat spela en lång tid. Extra kul att Rutger Hauer gör en av rösterna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förbannat bra spel!

Medlem

Observer var ett av toppspelen 2017 för mig och är rätt så förbisett. Kanske inte den mest spännande gameplayen men riktigt bra storytelling och atmosfär!

Medlem

Alan Wake var verkligen inget spel jag tyckte om.
Gameplay var rätt tråkigt vill jag minnas och storyn fick inte en av vilja fortsätta.
Klart misslyckat Remedy spel och jag har inte spelat nått från dom sen dess


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Alan Wake var verkligen inget spel jag tyckte om.
Gameplay var rätt tråkigt vill jag minnas och storyn fick inte en av vilja fortsätta.
Klart misslyckat Remedy spel och jag har inte spelat nått från dom sen dess

Började spela här om dagen, efter att ha dragit ned det gratis från Epic här om veckan. Vad gäller gameplay håller jag med om att det är ganska taffligt och väldigt repetitivt, men storyn tycker jag är underbar. Precis som någon småmysig mysteriefilm. (Men smaken är som baken, hårig)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Är väl inte jättetaggad på Alan Wake's american nightmare. Det enda jag kommer ihåg från första spelet i stort sett är att man skulle dra igång femtiotusen bensingeneratorer.
Observer ser dock intressant ut.

Klickar ändå "get" på bägge, så tack för tipset.

Medlem

Observer var rätt bra. Schysst story och så Rutger Hauer


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

tack för tipset
helt glömt av det

1
Skriv svar