Lugn PS4 Pro-ägare, ni får också The Outer Worlds-ögongodis

Robot
Lugn PS4 Pro-ägare, ni får också The Outer Worlds-ögongodis

Fast inte lika mycket som Xbox One X-spelarna.

#obsidian, #the-outer-worlds


Medlem

Det är alltså en fråga om prestanda. Vad bra, nu kan alla ställa tillbaka högaffeln i förrådet och vänta på recensionen.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

väntar på switch-versionen, bryr mig inte om grafik

Medlem
Skrivet av ohGr:

väntar på switch-versionen, bryr mig inte om grafik

Ljudboken lär bli grym!

jbx
Medlem
Skrivet av ohGr:

väntar på switch-versionen, bryr mig inte om grafik

Tvärtom för mig, maxad pc är det enda som gäller


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Gen
Medlem
Skrivet av Belfry:

Det är alltså en fråga om prestanda. Vad bra, nu kan alla ställa tillbaka högaffeln i förrådet och vänta på recensionen.

...och facklan, bara inte folk glömmer att släcka den innan den ställs tillbaka i förrådet

Ambassadör
Xbox

Gött!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Ljudboken lär bli grym!

Hahaha, dagens bästa!

Stakars N, Switchen


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Någon som trodde att det skulle på något magiskt sätt se bättre ut på den tekniskt väldigt underlägsna PS4 Pro gentemot Xbox One X borde nog ta ett verklighetspiller. Att MS ska lägga extra resurser på att göra spelet så snyggt som möjligt på konkurrensen konsol är beundransvärt. Någon som tror att Sony hade gjort detsamma om situationen var omvänd? Inte jag...

1
Skriv svar