Apple Arcade är en tvehövdad drake

Medlem

Finns några guldkorn så det är helt klart bättre än det genomsnittliga mobilspelet. Men jag tycker helt klart att mobilspel suger hårt jämfört med något annat. Nu verkar det ju som de största titlarna ännu inte lanserats på arcade utan det är mest små korta spel tillgängliga. Så håller tummarna att det blir bättre.

Medlem
Skrivet av ace84:

njaa inte mina typer av spel i storen, sen är det apple och dem håller jag mig helst så långt borta som möjligt från deras "kundvänliga" produkter..

Jag är medlem i Svenska Intresseklubben och har noterat ner din kommentar. För att sammanfatta så är du inte intresserad och ville att alla skulle veta det

Medlem
Skrivet av Lord Silver:

Apple har spottat på oss gamers under alla år, så de får hålla sina falska leenden för sig själva när det mig behagar, risken är ju dock att de försöker snärja en ny generation gamers med det här försöket.

Svenska Intresseklubben här jag ska notera ner att du inte är intresserad....vänta...jag fick slut på papper, men det kanske inte gör så mycket?

Väldigt många kommentarer från människor som inte är intresserade. Det måste finnas så otroligt många forum ni måste skriva på. Jag t.ex. är inte intresserad av korsstygnssömnad, men jag har inte bemödat mig att skriva i deras forum att jag inte är intresserad av det.

Mvh,
Sati Ren

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dralion:

Svenska Intresseklubben här jag ska notera ner att du inte är intresserad....vänta...jag fick slut på papper, men det kanske inte gör så mycket?

Väldigt många kommentarer från människor som inte är intresserade. Det måste finnas så otroligt många forum ni måste skriva på. Jag t.ex. är inte intresserad av korsstygnssömnad, men jag har inte bemödat mig att skriva i deras forum att jag inte är intresserad av det.

Mvh,
Sati Ren

Men att skriva intresseklubben anteckningar är ungefär lika konstruktivt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Men att skriva intresseklubben anteckningar är ungefär lika konstruktivt.

Absolut! Det har du helt rätt i Men då passar jag på att lägga till att din artikel var väldigt intressant och har fått mig att börja kika närmare på Apple Arcade. Det ser ut att finna en hel del intressanta titlar. Vad har Apple sagt om tillskott med nya spel? Kommer de släppa nytt regelbundet, och om de släpper nytt åker något annat ut då?

Medlem
Testpilot

Fråga till folk i tråden. Finns det möjlighet att köpa presentkort på Apple Arcade?
Tänkte fixa det i julklapp till sambon.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Fråga till folk i tråden. Finns det möjlighet att köpa presentkort på Apple Arcade?
Tänkte fixa det i julklapp till sambon.

Finns att köpa till App Store ja


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Testpilot
Skrivet av DKvarn:

Finns att köpa till App Store ja

Så man köper ett appstore presentkort och det funkar ?

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Så man köper ett appstore presentkort och det funkar ?

Ja, tror det finns på ICA och Pressbyrån om man vill köpa ett fysiskt, finns säkert på andra ställen också


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Testpilot
Skrivet av DKvarn:

Ja, tror det finns på ICA och Pressbyrån om man vill köpa ett fysiskt, finns säkert på andra ställen också

Tack. Ska kolla efter sådana kort. Blir perfekt julklapp.

12
Skriv svar