League of Legends-skaparna annonserar CS-utmanare

Medlem

sålänge vapnen i sig är starkare än förmågor och förmågor blir ett kit som ex flashbang etc.

Vilket gör att hjälte ger dig visst en fördel i vissa sammanhang, men du är inte bulletspunge som i overwatch.

man får väl se

Medlem

Någon som håller på att bli gammal.

Medlem
Skrivet av employed:

Någon som håller på att bli gammal.

visserligen, men ville mer peka på hur trött jag är på klassbaserade shooters.

önskar nån kunde släppa en ny skillbaserad arena-shooter där alla spelar på exakt lika villkor, typ quake 3 / UT, inte att det nödvändigtvis måste vara just quake 3 / UT.

Medlem

Kommer nog testa på detta, ser tillräckligt intressant ut.

Om det blir bra återstår att se.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skribent
Skrivet av quadratis:

visserligen, men ville mer peka på hur trött jag är på klassbaserade shooters.

önskar nån kunde släppa en ny skillbaserad arena-shooter där alla spelar på exakt lika villkor, typ quake 3 / UT, inte att det nödvändigtvis måste vara just quake 3 / UT.

Ja, verkligen. Hade hoppats på nya Quake men så fort jag insåg att det var hjältar och skit så sågade jag det med fotknölarna (utan att ha provat).

Det är ju faktiskt ett glapp i den annars så överfulla kategorin multiplayer shooters så det är konstigt att det inte dyker upp något spel som fyller luckan

Medlem
Skrivet av Shadee:

Ja, verkligen. Hade hoppats på nya Quake men så fort jag insåg att det var hjältar och skit så sågade jag det med fotknölarna (utan att ha provat).

Det är ju faktiskt ett glapp i den annars så överfulla kategorin multiplayer shooters så det är konstigt att det inte dyker upp något spel som fyller luckan

det var ju rätt nära ett tag med nya UT, men sen efter 4-5 år av utveckling så bestämde sig epic förra året för att lägga ner det. så kass.

12
Skriv svar