Förhandstitt – Emil har spelat (mer) The Outer Worlds

Robot
Förhandstitt – Emil har spelat (mer) The Outer Worlds

Se Herr Åkered skapa en tvärful karaktär och hör honom berätta om vad som är lovande – och lite oroväckande.

#obsidian, #the-outer-worlds


Medlem

Intressant! 👍🏻😊

Medlem

Ja men detta kommer ju bli strålande tidsfördriv!


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Perfekt man är ledig när det är release.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Nu är väl detta ett komiskt spel förvisso men jag har aldrig förstått det här med spel som tillåter att man skapar apfula karaktärer. Det är ju jag som spelare som ska leva med karaktären i 40h och då vill man väl att den ska se ball/snygg/intressant ut och inte som en clown?

Medlem

Nu vet jag inte vad grundtanken med ljudet var men fasen vad mysigt det blev med erat snack. Mer sådant tack.

Spelet blir säkert trevligt men... Älskade New Vegas men det var många år sedan då man faktiskt hade tid att spela så stora spel. Inte nu längre.

Medlem

@Korken: Är väl upp till var och en att bestämma om något är fult, och om de vill se karaktären genom hela spelet? Om du inte gillar att den blir apful så gör den inte apful, men det är ju bra att du har så pass stora möjligheter att du kan skapa den som du vill, istället för att endast välja mellan "Generic Male or Female Character". Man ska ha kul i ett spel, så tycker man det är kul att göra karaktären ful så go for it, have fun and enjoy the game!

Medlem

Bra jobbat FZ. Ni gjorde att spelet såg snyggare ut (rent visuellt) än vad Obsidian själva gjort sedan release. Antar att de visat upp konsolversioner av spelet?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Volk:

Nu vet jag inte vad grundtanken med ljudet var men fasen vad mysigt det blev med erat snack. Mer sådant tack.

Spelet blir säkert trevligt men... Älskade New Vegas men det var många år sedan då man faktiskt hade tid att spela så stora spel. Inte nu längre.

Håller med! Gör inget om ljudet far åt fan några gånger till och de måste sitta och prata sådär


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag hade totalt släppt det här spelet, verkade liksom inte intressant, men efter att ha lyssnat å sett så verkar det finnas en hel del potential i det. Älskade FNW så det kommer nog bli ett köp. Hoppas på stabil fps å bra input lag, dvs ingen alls. Tack för mysig genomgång FZ!

Medlem
Skrivet av Korken:

Nu är väl detta ett komiskt spel förvisso men jag har aldrig förstått det här med spel som tillåter att man skapar apfula karaktärer. Det är ju jag som spelare som ska leva med karaktären i 40h och då vill man väl att den ska se ball/snygg/intressant ut och inte som en clown?

Är väl bara å skapa en karaktär du tycker ser bra ut då? Ingen som tvingar dig att skapa en blobfish bara för att det går

Medlem

Bara ett drygt år kvar tills release dårå....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Bara ett drygt år kvar tills release dårå....

Ja, eller i år för folk som inte lever i en tidsbubbla.
25 Oktober 2019. Fredag nästa vecka alltså.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dunder:

Bara ett drygt år kvar tills release dårå....

Vill du bara undvika Epic så släpps det också på Xbox Game Pass.


signatur

Jump in.

Medlem

I likhet med föregående talare så tycker jag det här samtalsformatet funkar väldigt bra på förhandstittar. En person berättar och en kan ställa frågor. Och så ett trevligt samtal däremellan.

Mera sånt, FZ!

jag är kär. jag har alltid haft en förkärlek för mossgrönt hår...här är det verkligen mossgrönt!
Ni kan kalla henne ful jag tycket det var bland det snyggaste i värden du skapat om du tagit bort mustachen


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Saxit:

Ja, eller i år för folk som inte lever i en tidsbubbla.
25 Oktober 2019. Fredag nästa vecka alltså.

Jag läste bara på Steam:s produktsida:
"The Outer Worlds will be available on Steam one year after launch on other exclusive digital PC platforms."

Skrivet av Mortaigne:

Vill du bara undvika Epic så släpps det också på Xbox Game Pass.

Najs, då blir det gratis alltså? Ännu bättre.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Måste säga att jag verkligen gillade upplägget på dessa klipp. Det var soft att sitta och lyssna på era tankar kring spelet på jobbet utan spelljud i bakgrunden. Så ni får gärna glömma mic:en fler ggr framöver.

Relik 📜

Kul att så många av er gillade "nödlösningen" med snack! Det är antagligen något vi gjort ändå, men nu vet vi att det verkligen funkar!

Hade dock varit kul att ladda upp samma gameplay utan kommentarer med, men.. som ni hörde i klippet är det inte så aktuellt.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Riktigt mysigt med ert snack i bakgrunden, gärna mer sådant i fortsättningen!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Ledig i nio dagar från den 25e. Hade funderat på att köpa greedfall och nöta det, men det kanske blir outer worlds istället! Hype!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

NuZ
Testpilot

Gillade formalian med en som spelar och en som intervjuade eller vad man ska säga. Mycket mysigt att titta på. YT filmen får 7/5 av mig.

Spelet ser så mycket trevligare ut gameplay mässigt och detaljerna när ni spelar än Obsidians egna videos. Har preloadat på xboxet så detta ska bli trevligt den 25e


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Pillars of eternity och detta med sambon i helgen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Gen
Medlem

Kommer recensionen snart eller? Man sitter som på nålar.

Redaktör
Skrivet av Gen:

Kommer recensionen snart eller? Man sitter som på nålar.

Klockan 15 kommer den!


signatur
Medlem

Instämmer med kören, väldigt trevligt att lyssna på er medans ni spelar, mer sånt!


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Klockan 15 kommer den!

Vafan! hon är 15:01 nu och ingen recension är uppe!

Redaktör
Skrivet av Rydell1986:

Vafan! hon är 15:01 nu och ingen recension är uppe!

Ett jäkla oskick av oss!


signatur
1
Skriv svar