Se lanseringstrailern för Disco Elysium

Robot
Se lanseringstrailern för Disco Elysium

Spelet är släppt, recensionen är på gång och de första betygen är höga!

#disco-elysium


Medlem

Kollat lite Steam-recensioner.

> If you're a person who doesn't enjoy reading extremely detailed walls of text frequently for 10+ minutes at a time, then this is not the right RPG for you.

Låter inte som något för mig då med andra ord. Jag spelar helst spel helt utan story och text. Jag är för hjärndöd numera även om jag älskade Planescape: Torment back in the day.

Medlem

det är mycket text. men kul. väldigt mörkt och brutalt. bland det första jag gjorde var att slå en unge och spy. lol

Medlem
Skrivet av Kixo:

Kollat lite Steam-recensioner.

> If you're a person who doesn't enjoy reading extremely detailed walls of text frequently for 10+ minutes at a time, then this is not the right RPG for you.

Låter inte som något för mig då med andra ord. Jag spelar helst spel helt utan story och text. Jag är för hjärndöd numera även om jag älskade Planescape: Torment back in the day.

Låter underbart med textvägg tycker jag (som var för hjärndöd för att uppskatta Planescape: Torment back in the day)!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar