Läcka ger oss läckra bilder från Warcraft 3 Reforged

Medlem
Skrivet av Winzi:

Fast det är mer eller mindre helt klart att Warcraft som RTS är på is så länge WoW fortfarande är vid liv.

Jag tror dock inte det är helt omöjligt att dem skulle kunna släppa ett Warcraft som utspelar sig i War of the Ancients eran. Finns iofs inga människor där så dem kanske inte skulle vilja satsa på det pga den anledningen. Men War of the Ancients storyn är riktigt bra och det finns många bra karaktärer med.

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

Man kan ju också bojkotta pga av kräk som Bobby Kotic. Nu är jag av svag karaktär och kommer fortsätta spela Blizzard-lir, förutsatt att de är roliga. Men jag tar mig en extra tankeställare innan jag köper något därifrån. Ungefär samma förhållningssätt som mot BioWare.

Tyckte ditt svar var det mest mogna av allt jag sett kring detta. Allt är inte så lätt som svart eller vitt (det är alltid det för hipstertroll som hellre skär sig i handlederna än att köpa något av blizzard).

Skönt o se att det finns folk med vett kvar

Medlem

ja ser ut som typ loading screens eller så till WOW skulle varigt mer intressant om det var in game bilder.

Vad gör pandan med på en bild från Wc3?

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Vad gör pandan med på en bild från Wc3?

Finns en brewmaster hjälte och Chen Stormstout är med i bonus kampanjen från TFT.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Detta ser underbart ut Ser verkligen fram emot det! Håller faktiskt bonus-kampanjen med Rexxar extra högt då det ger lite RPG-känsla Mer sådant!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Hoppas det blir välgjort. Kan absolut tänka mig att sätta tänderna i både story, PvP och hemma-mekade banor i en lång tid framöver! Ren magi och få lite WC3 känsla igen i ett fräschare skal om det levereras rätt!

12
Skriv svar