Postal 4 annonserades och släpptes ikväll - ser passande skitdåligt ut

MEG
Medlem

Ser underbart ut, grafikmässigt påminner det om Destiny 2.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det blir köp för mig. no ragrets

Medlem
Skrivet av sarlucic:

Postal är det enda spelet mina föräldrar pratade med mig om att inte spela efter nyheterna i Sverige "varnade" för spelet, men inget som stoppade oss från att sammanstråla och spela det på releasedatum, var precis lika dåligt då som detta ser ut att vara nu.

Här är det ljuvliga klippet i fråga om det är någon som vill cringe'a lite. ^^
TV4 visar våldsamma spel (2004)

Gnällkuk
Skrivet av MEG:

Ser underbart ut, grafikmässigt påminner det om Destiny 2.

Va? Är du full?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

MEG
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Va? Är du full?

Jag tolkar det som att du inte håller med, eller?


signatur

Death is only the beginning

Gnällkuk
Skrivet av MEG:

Jag tolkar det som att du inte håller med, eller?

Ja, eftersom det finns noll och inga likheter med Destiny 2 över huvud taget, förutom att båda använder sig av en färgpalett.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Postal är spelvärldens svar på en Uwe Boll-film.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

MEG
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ja, eftersom det finns noll och inga likheter med Destiny 2 över huvud taget, förutom att båda använder sig av en färgpalett.

Haha, sorry jag bara jävlades lite, trodde ingen skulle nappa


signatur

Death is only the beginning

Gnällkuk
Skrivet av MEG:

Haha, sorry jag bara jävlades lite, trodde ingen skulle nappa

Då trodde du fel!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

ELF
Medlem

@Roy Batty: Han regisserade ju Postal filmen

Skrivet av Razken:

Här är det ljuvliga klippet i fråga om det är någon som vill cringe'a lite. ^^
TV4 visar våldsamma spel (2004)

De har ju ingen koll. Jag var våldsam långt innan detta spel. Sparkade morsan i magen flertalet ggr innan jag föddes......


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

jbx
Medlem
Skrivet av Razken:

Här är det ljuvliga klippet i fråga om det är någon som vill cringe'a lite. ^^
TV4 visar våldsamma spel (2004)

Kommer ihåg detta! Vilken tur att jag var 17 då så föräldrarna hade släppt ansvaret en del. Dessa spel betraktades ändå som ”bättre” än weed på den tiden


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Deras grafikmotor verkar ha stannat av efter typ 2010 eller liknande.

12
Skriv svar