Fortnite fortsatt försvunnet – men trailer från season 2 kan ha läckt

Robot
Fortnite fortsatt försvunnet – men trailer från season 2 kan ha läckt

Svarta hål verkar kunna läcka.

#epic, #fortnite


Medlem

Chapter 2**

Skulle vara trevligt om det förblev nere, men spelet håller alla ungar borta från andra spel.

Svårt beslut...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bruna hål kan också läcka

Gnällkuk

@Godofcheese:

But why? Förstår inte riktigt hatet mot spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: Han kanske blir tvingad att spela.

Medlem

Ny karta? Nu blir man ju lite spelsugen! Kan rent av vara kul i några minuter innan jag inser hur dålig jag är


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Gnällkuk
Skrivet av Peterboxy:

@trickeh2k: Han kanske blir tvingad att spela.

Då är det iofs förståeligt, har spelat tre rundor av spelet tror jag. Går säkert att lära sig att gilla det och bli bra på det, men jag är för gammal för att multitaska med byggandet, får dessutom kämpa med att göra en sak samtidigt så är inte riktigt min typ av spel :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Chapter 2**

Skulle vara trevligt om det förblev nere, men spelet håller alla ungar borta från andra spel.

Svårt beslut...

Förstår inte allt hat mot Fortnite. Hur påverkar det dig vad andra väljer att spela?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Jaså är det därför det är så mycket 12-åringar i Arma, Insurgency, Squad, Hell Let Loose, Rising Storm 2 och de vuxna spelen nu! Barn-svampen ligger alltså nere.

jk

Kollade på slut-eventet på youtube igår.
Nån skrikig streamer-tönt dock som skulle kommentera allt och tittade helt åt fel håll hela tiden.
Men cool grej att go dark sådär, vilket råballt PR-stunt.
Bara det inte blir en 'grej' av det hela så att alla utvecklare försöker köra liknande stunt hela tiden hädanefter.

Medlem

Men jösses vad folk hatar på allt hela tiden. Om ni inte gillar att spela Fortnite så slipper ni. Hur påverkar det er negativt om andra gillar att spela Fortnite? Det är ju precis tvärtom - fler gamers är positivt för oss gamers.

1
Skriv svar