Postal 4 annonserades och släpptes ikväll - ser passande skitdåligt ut

Robot
Postal 4 annonserades och släpptes ikväll - ser passande skitdåligt ut

För dig som fortfarande går igång på katt-silencers och kroppsvätskor.

#postal-4, #running-with-scissors


Medlem

164kr... Nope

Medlem

Ser...riktigt jävla lamt ut.

Medlem

Ser ut att vara väldigt likt 2:an, så det här kan vara jävligt skoj. Avvaktar dock tills man vet lite mer hur det är med prestandan. Optimering har inte varit RWS:s starka sida precis.

Medlem

ser ut som tiden stått still hos RWS... sorgligt...

Medlem

Ja det var väl lite lustigt för 15 år sen. Göra samma igen? Nja.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Skribent

Ser ut att finnas en hel del utrymme för förbättring.


signatur

I am the black wizards.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tonåriga Sisyr hade jublat åt detta. Nu känns det mest lite passé.

phi
Medlem

Nja. Till och med jag har vuxit upp.

Medlem

Kiss, bensin och katter är 15 år gammalt.

Sista scenen i trailern sammanfattade min hype till spelet.
- som surt kiss på toasitsen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Ser ut att vara väldigt likt 2:an, så det här kan vara jävligt skoj. Avvaktar dock tills man vet lite mer hur det är med prestandan. Optimering har inte varit RWS:s starka sida precis.

Försökte precis köra det på en i7 och GTX 1070, knappt spelbart med allt på medium. Finns gameplay i nyheten nu.


signatur
Inaktiv

Är det samma motor som Postal 2 eller varför ser det så dåligt ut grafiskt? Sen känns det som att det ska krävas väldigt mycket för att Postal ska kännas relevant igen. Vissa gamla spelserier finns ingen poäng att återuppliva (t ex Leisure Suit Larry som inte känns helt fräsch idag)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Försökte precis köra det på en i7 och GTX 1070, knappt spelbart med allt på medium. Finns gameplay i nyheten nu.

Det där var fan det mest sorgliga försök av en utvecklare jag sett på länge. Kudos att du ens pallade springa runt såpass länge som du gjorde.

Konceptet är och förblir vidrigt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rockefellerz:

Det där var fan det mest sorgliga försök av en utvecklare jag sett på länge. Kudos att du ens pallade springa runt såpass länge som du gjorde.

Konceptet är och förblir vidrigt.

Jag la så mycket energi på att editera klippet att jag helt missade att det verkar saknas ljud. Ni missar inget.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag la så mycket energi på att editera klippet att jag helt missade att det verkar saknas ljud. Ni missar inget.

Ljudet finns men det är väldigt låg volym. För övrigt ser spelet bedrövligt ut.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Såg din gameplay. Väl kämpat.
Satt och hoppades på någon överraskning, men
spelet var ju tragiskt rätt igenom.

Spelet må heta Postal, men om man har lust att ”flippa ur” är det bättre med spel som GTA, The Sims och Goat Simulator.

Medlem

Hahaha,känns som ett ganska onödigt släpp. Tvåan avreagerade jag mig ofta med som tonåring. Det fanns något terapeutiskt med att sätta eld på folk och sen släcka elden med sitt piss,men i slutändan så var det ändå roligare att gå loss i San Andreas. Kan inte påstå att det var ett särskilt bra spel.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Blir ett köp när (om) det lämnar early access.

Avstängd

Det känns som en Saints Row som utspelas i glesbygden. Vill de verkligen göra en "värdig uppföljare" i form av att vara "brutala och kulturellt chockerande" så ska de tillåta liknande avrättningsmetoder som finns i Manhunt 1-2.

Lägg till platser som skolor och festivaler där man kan trampa in med alla slags vapen så har ni en värdig uppföljare som oxå obehagligt nog beskriver det rådande klimatet i deras hemland.

Medlem

Trodde helt ärligt att det var en mod till 2'an när gameplayet dök upp i YT flödet.

Ser riktigt bedrövligt dåligt ut. Som att man liksom bara krämat in en fet shader ovanpå tvåans utseende.

Det enda jag egentligen minns riktigt starkt ur Postal 2 är laddningstiderna. Och TV4's pinsamma försök att få spelet bannat.

Redaktör

Spelvärldens svar på G.G. Allin.


signatur
Medlem

Huga.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Gnällkuk

Den får utmärkelsen ”Alice Bah” i Kungsängen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

nu tycker jag ni är lite hårda. hela grejen med postal är ju att det är så kasst att det blir bra..det ska vara sunkigt jäkligt och flippat
som en kass B film


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

nu tycker jag ni är lite hårda. hela grejen med postal är ju att det är så kasst att det blir bra..det ska vara sunkigt jäkligt och flippat
som en kass B film

Kan ju också vara att de flesta av oss som tyckte Postal 2 var edge och fräckt när det begav sig har vuxit upp. Jag är helt säker på att min tonåriga jag skulle ha kul med fyran oavsett hur lamt det ser ut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag la så mycket energi på att editera klippet att jag helt missade att det verkar saknas ljud. Ni missar inget.

Inget jag reflekterade över, och då kollade jag ändå hela klippet. Jag blev mentalt bländad av spelets kvalité.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rockefellerz:

Inget jag reflekterade över, och då kollade jag ändå hela klippet. Jag blev mentalt bländad av spelets kvalité.

Haha!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Spelvärldens svar på G.G. Allin.

Han hade jag helt glömt bort. Satan vad rutten människa han var.

Medlem

Rubriken fick mig att skratta.

Klippet fick mig att gråta.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Postal är det enda spelet mina föräldrar pratade med mig om att inte spela efter nyheterna i Sverige "varnade" för spelet, men inget som stoppade oss från att sammanstråla och spela det på releasedatum, var precis lika dåligt då som detta ser ut att vara nu.

12
Skriv svar