Efter Blizzards PR-fiaskon viskas det om stora utannonseringar på Blizzcon

Robot
Efter Blizzards PR-fiaskon viskas det om stora utannonseringar på Blizzcon

Detta enligt Kotakus orakel Jason Schreier.

#blizzard-entertainment, #blizzcon


Medlem

Nä, inget Overwatch relaterat please.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ska bli mycket smaskigt att avnjuta denna showen. Blizzard behöver all goodwill som är möjligt att uppnå, vilket jag är skeptisk till att de kan fixa.

Men, visst, visas gameplay upp från Diablo 4 (PC/Konsol), Warcraft 4 (PC), Starcraft 3 (PC) samt ett nytt IP (PC/Konsol) så är det löst.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag förlåter dom för allt om dom kom ut och sa vi har ej glömt våra RTS fans så här är Warcraft 4 eller remake på warcraft 1 och 2.

Medlem

Undrar om det kommer bli något med stilen med "Don't you guys have phones?" igen.

Inaktiv

Kommer definitivt köpa virtual ticket till blizzcon. Ska bli fett att sitta och spela classic och kolla blizzcon samtidigt.

Hoppas på nyheter kring nästa wow-expansion och diablo 4. Resten är jag inte speciellt intresserad av om det inte är något helt nytt.

Medlem

Hoppas på att Warcraft 3 Reforged släpps under Blizzcon. Och att dom utannonserar Diablo 2 Remake, Diablo 4 samt Warcraft 4. För mycket begärt?

Medlem

Min spåkula säger följande:

  • Warcraft III Reforged kommer utannonseras och ha en öppen beta att tillgå samtidigt, samt ett lanseringsdatum för spelet någon gång i slutet av November eller början på December.

  • Diablo 4 utannonseras, "late" 2020 eller 2021.

  • Ny expansion för WoW, "late" 2020 eller 2021.

  • Remaster av Diablo 1 & 2 utannonseras för "framtiden".

Givetvis i samröre med protester utanför, slopade eller väldigt begränsade Q&A, samt burop i samband med Diablo Immortal eller annat mobilspel.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Tror det stora kommer vara att de skippar Diablo 4 och går rätt på femman istället.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Jag hoppas nästa expansion till WoW verkligen rör om i grytan. Är trött på same-same "x nya områden, 10 nya levlar" etc. Ge oss någon magnifikt!

Medlem

Overwatch blir Free2Play.

Medlem

Blizzcon börjar... Diablo Immortal släpps iår!!! Blizzcon är nu slut!?!
Jag hoppas på ett nytt Diablo 4, en remaster/remake på 2:an eller något med Overwatch.

Medlem

Skulle vara kul att höra om Classic siffror samt hur det blir efter Classic, annars förväntar jag mig inte något.


signatur

IDKFA

Medlem

(Vem fan betalar för BlizzCon?)

Vill se ett nytt Diablo. Annars är Blizzard dött för mig.

Inaktiv
Skrivet av NaxoS:

(Vem fan betalar för BlizzCon?)

Vill se ett nytt Diablo. Annars är Blizzard dött för mig.

Folk som är intresserade av blizzcon? Derp!

Medlem

Skulle det vara möjligt att nästa Diablo är en full on remake på ettan och tvåan eller är det mer troligt att dem fortsätter storyn? Eller är det kanske tänkt att dem ska göra både och?

Medlem
Medlem

Starcraft:Ghost?
Ända som skulle få mig hyped just nu, eller ett starcraft:Battlefield kanske.

Medlem

Warcraft 4 hade varit drömmen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av 1337Figaro:

Skulle det vara möjligt att nästa Diablo är en full on remake på ettan och tvåan eller är det mer troligt att dem fortsätter storyn? Eller är det kanske tänkt att dem ska göra både och?

Om det är antingen eller så hoppas jag Verkligen det blir Diablo 4. Har redan spelat D2 utav bara helvete så det är sekundärt.

Medlem

Eller kanske ett releasedatum på Diablo Immortal! =D

Medlem

Jag har svårt att se ett Overwatch 2. Overwatch är ruggigt bra som det är och det kommer ny content hela tiden, så vad skulle en tvåa innebära?

Warcraft 4 med fokus på single player, basbyggande och inga jäkla heroes....det!

Inaktiv
Skrivet av PontusT:

Eller kanske ett releasedatum på Diablo Immortal! =D

Låter inte helt omöjligt.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Eller kanske ett releasedatum på Diablo Immortal! =D

Dom tar det på stora scenen i år igen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skribent
Skrivet av Duke_Gamer:

Jag förlåter dom för allt om dom kom ut och sa vi har ej glömt våra RTS fans så här är Warcraft 4 eller remake på warcraft 1 och 2.

Förstår hur du tänker. Men Warcraft 1 är nog inget jag vill ha. Det är så generiskt det kan bli, orcher vs humans som krigar. Det var inte förrän tvåan som Warcraft började hitta identitet. Liksom det finns ju inte ens riktigt story element i 1an som går att bygga en HD-remake av.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Johlor:

Förstår hur du tänker. Men Warcraft 1 är nog inget jag vill ha. Det är så generiskt det kan bli, orcher vs humans som krigar. Det var inte förrän tvåan som Warcraft började hitta identitet. Liksom det finns ju inte ens riktigt story element i 1an som går att bygga en HD-remake av.

Indeed! Totalt ointressant. Sen så får vi ju faktiskt en remake på WC3 så det släcker törsten fram tills det ens är aktuellt att tänka på en fjärde del i serien (vilket inte kommer hända sålänge World of Warcraft är igång såklart).

Medlem

World of starcraft. Du hörde det här först. Svårt att se i kulan.. Kan stå World of Diablocraft också..


signatur

K9
:.:

Medlem

@Johlor: jo jo själv fallet men om dom redan göran 3an och sedan kanske 2an släng på ettan lika bra göra alla 3 och gör dom en riktigt remake kan dom ju göra förbättrad bombat med mera.

Men ja nytt eller remake warcraft jag struntar i mmo spelet jag älskade warcraft för det var strategi spel.

Medlem

Nåt nytt med starcraft hade vart ballt. Men blir väl nya HS-Expansioner och releasedatum till diablo immortal....

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Dom tar det på stora scenen i år igen

Hahaha jag hade dött XD

123
Skriv svar