Destiny 2 klan söker fler medlemmar

Medlem
Destiny 2 klan söker fler medlemmar

Tjenna

Vi är några st som spelat ihop några år. Nu när Shadowkeep släpps och crossave finns så söker vi fler medlemmar.

Dom flesta av oss är runt 30år, har barn och familj och spelar mest efter 19-20 vardagar med några undantag.

Vi vill att ni som söker är över 18 och har förståelse för att det kan bli avbrott i raids m.m pga skrikande barn etc.

Vi finns både på Ps4 och PC. Så alla är välkomna, jag själv spelar på båda platformarna. Vi har några st som spelat flitigt enda sedan Destiny 1 alpha och några som börjat precis nu.

Svara här i tråden eller pm till mig.

Vi har respekt för varandra och har ett snyggt bemötande mot varandra. Vi har även en liten tradition att försöka stråla samman 1 gång om år och dricka nån öl å så.

Vi är spridda över hela landet Luleå, Umeå, Göteborg, Bromölla m.m.

Medlem

Jag o min bror kan vara lite intresserade! Jag är 29 o bror är 23!

Har ni länk/discord?


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Kan också tänka mig att joina svensk klan.
Heter Salty Apple där

Medlem
Medlem

Började lira rätt nyligen så hade varit kul att lira lite casual med folk.
Är 29 och riktigt ölintresserad så detta låter ju som något som vore helt perfekt

Ska bara se till att leta fram någon mic så att jag kan kommunicera med er.
Heter LORDPOTATO ingame.

Medlem

Har Destiny blivit crossplay än? eller vad menas med cross-save? att man kan köra på samma save på olika plattformar helt enkelt?

Intressant att hänga på om det blivit crossplay, kör dock på xbone.


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

@Awkanovic: nej är inte cross play bara cross save. Dvs man kan spela med sina karaktärer på alla plattformar med förutsättning att man köpt spelet om man vill köra shadow keep på alla.. Man kan dock inte spela tillsammans på PC och ps4/xbox

Men man kan alltså.. Spela på FM på PC sen fortsätta på en på sin ps4 xbox

Medlem

Låter helt klart intressant!

Körde mycket med vänner vid launch av destiny 2 men nu är det bara jag kvar Arbetar hejdundrandes mycket så är bara positivt om det är lugnt tempo.

Tubo i spelet

Medlem
Medlem
Skrivet av Awkanovic:

Har Destiny blivit crossplay än? eller vad menas med cross-save? att man kan köra på samma save på olika plattformar helt enkelt?

Intressant att hänga på om det blivit crossplay, kör dock på xbone.

Det som menas med cross-save är att du kan spela med dina karaktärer på alla konsolerna. Förutsättningen är att du äger spelet på de platformer du vill spela. Men om du spelar på tex Xbox så kan du bara spela med den spelarbasen. Majoriteten av klanen i fråga är på PS4 och PC. Så spelar du endast på Xbox så blir det kanske lite ensamt.


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem
Medlem

Skulle det vara något ni undrar så tveka inte att skicka PM till Hansar84 eller mig (klan ledaren). Vi bits inte 😎

Medlem

Denna länk är den som är aktuell gällande vår discord:
https://discord.gg/NeHbr8V

Medlem

Eyy, jag joninar gärna.
CptKneeCap ingame

Medlem

@CptKneeCap: hoppa in i discorden

Medlem

@Hansar84: Låter riktigt trevligt! Har samma livssituation själv, föräldraledig i Gbg. Lirat sedan D1 betan, men nu har klanen avfolkats. Tar gärna emot en inbjudan om det finns plats (finns fler i gamla klanen som nog är intresserade också) PSN namn: Nihuli

Medlem

@Nihuli: bara komma in i Discorden

ndr
Medlem

Det här låter som perfekta clanen för en familjefar

jag joinar discorden direkt!

Medlem

Tjenare.

Farbror som precis börjat spela D2 och skulle gärna också joina.

Medlem
Skrivet av Abstruse:

Tjenare.

Farbror som precis börjat spela D2 och skulle gärna också joina.

Godkänner dig asap!

Medlem

Är intresserad, är inte så aktiv utan attdet går i vågor men roligare at spela med andra

Medlem

Hej! Vi är i varje fall 4 personer 32 år gamla som gärna hakar på. Vad tänker ni om det?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Vi söker löpande nya medlemmar att spela Destiny med. Hoppa in på vår discord vet ja. Följ bara anvisningarna så får ni tillgång till våra kanaler. https://discord.gg/NeHbr8V

Medlem

Är intresserad av att joina. 34 årig med bebis så spelar när det finns tid

Medlem
Skrivet av göteburgare:

Är intresserad av att joina. 34 årig med bebis så spelar när det finns tid

Bara att joina! Nämn gärna ditt nick bara. Kan skicka PM om du inte vill skriva ut här.

Medlem

Tjena. Tänker att jag frågar innan jag ger mig in i något. Jag har inte spelat D2 på väldigt länge (PS4). Jag har Forsaken men saknar Shadowkeep och Beyond Light (ofc). Måste man köpa båda eller räcker det med att vänta till BL så får man Shadowkeep automatiskt? Tycker det blir rätt dyrt att köpa båda.

Hur gör ni?

Medlem

Hej alla! Nu vet jag att detta gäller pc och ps4, men ni har kanske koll?!?
Kör på Xbox och undrar om det finns nån klan för den konsolen här på FZ?
All hjälp uppskattas 👍

Medlem

Bumpar tråden lite. Vi är en svensk FZ/SweC klan som spelar Destiny 2 väldigt aktivt. Vi tycker det hade varit väldigt skoj att få ännu fler att spela tillsammans med. Där är alltid någon online och vi är ett gött gäng som alltid har skoj och skämtar en massa!
Vi spelar allt som spelet har att erbjuda. Raider, dungeons, trials och allt annat som erbjuds.

Kolla in vår discord: https://discord.gg/NeHbr8V

Går även bra att skicka PM här på FZ!

Hoppas vi hörs!

Medlem

Med crossplay nu aktivt så är alla välkomna! Hoppa in på discord och se efter om det kan vara något för dig!

https://discord.gg/NeHbr8V

Medlem
Skrivet av Starksprit:

Med crossplay nu aktivt så är alla välkomna! Hoppa in på discord och se efter om det kan vara något för dig!

https://discord.gg/NeHbr8V

Varför måste man registrera sig för att vara med i Discorden?

12
Skriv svar