Apple - när målar dom in sig i ett hörn?

Medlem
Apple - när målar dom in sig i ett hörn?

Hej,

Jag fick en liten funderare efter att läst ett Mail från MacWorld där dom skrev om hur nästa iPhone SE 2 ser ut osv. Jag började tänka då att, fan vad dom pumpar ut telefoner. Jag har bidragit till deras kapital fler gånger.

Men när kommer dagen då det liksom blir mättat?
Dom är ju grymt duktiga på att sälja in sina produkter, plus att samhället just nu också hjälper till med allt som heter sociala medier och normer etc.

Men kommer det komma en dag då försäljningen mättas av, och hur kommer det se ut, kommer som hinna ta rätt beslut? Kommer det bli mer premium och vänta 2 år mellan varje telefon? Eller är det de företaget som väntar längst mellan nya produkter som kommer vinna? Alltså att vi konsumenter kommer tycka att produkten är mer premium om den inte släpps varje år osv?

Jag får känslan om att det måste ske någon gång, men Apple kommer säkert känna av det i tid och ratta in kompasser och instrument efter det.

Vad tror ni?


signatur

Niet.

Medlem

Med tanke på hur apple lyckades med ipodden och sedan iphonen, som la vägen för smartphones som alla sedan dess följt, så känns det omöjligt... men självklart kommer någon/något förr eller senare som tar över tronen. Men det krävs nog något nytt och innovativt, inte bara en större, snabbare, bättre pryl.

Jag hade för en tid sedan tro att glasögon med heads-up och AR skulle bli nästa stora grej och att det stod nära i tiden, Google gick ju ut med sina planer och allt. Så blev det ju inte men det nästa stora som ersätter en telefon lär ju vara att vi inte behöver hålla i klumpen överhuvudtaget.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar