Inga lootlådor i CoD: Modern Warfare (just nu)

Robot
Inga lootlådor i CoD: Modern Warfare (just nu)
Medlem

Den nya releasemodellen idag verkar ju vara att man släpper spel utan lootboxes för att slippa att alla klagar på det. Sen när alla köpt spelet då släpper man dem, får väl se hur det blir här

Geeks Gaming

Dom brukar inte ha de dag ett... likadant med BO4.... Men dom lägger till de i efter hand. Finns redan folk som har datamineat och hittar både lootboxar och att vapen ska finnas i lootboxar...
Och detta är inget nytt och dom kommer att fortsätta göra de.

Dom väntar till efter alla reviews har kommit sen kommer dom lägga till lootboxar

Medlem

Detta är ett så vidrigt beteende. Man kan väl i alla fall vara öppen med att man sålt ut sin själ.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

Detta är ett så vidrigt beteende. Man kan väl i alla fall vara öppen med att man sålt ut sin själ.

Activision är så vidrigt kåta på pengar att det här är bara en taktik för att maximera vinsten. Allt dom gör är för dom aldrig för oss.

Medlem

"Sigh, we've been farming your cash for years and now we actually release one title that doesnt do it AND YOU STILL KEEP BELIEVING WE DONT!"

Medlem

Jag ser inga problem med dem så länge de inte kan köpas för pengar, utan bara med intjänad xp eller liknande, plus att de inte ska gå att sälja eller byta. Bind on pick up.

Medlem

Pre order it is


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

NuZ
Testpilot

De försöker få pluspoäng efter fjaskot som Blizzard ställt till med och krypandet efter Sonys pengar som stänge ute 2/3 av communityt från ett populärt spelläge. Vilka clowner. Blir absolut inget köp av mig till någon av konsolerna ändå. Även utan supplydrops. Ren principsak


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Eftersom fler utvecklare släpper sina spel utan lootboxar och microtransaktioner bara för att släppa på dem senare när alla recensioner är gjorda så tycker jag att alla recensenter ska vänta med att recensera spelen ett halvår.

En recension av ett spel som saknar alla "funktioner" är inte en fullständig recension i mina ögon. Alternativet att om sådana ändringar görs så ska recensionen plockas ner eller göras om.

Medlem
Skrivet av NuZ:

De försöker få pluspoäng efter fjaskot som Blizzard ställt till med och krypandet efter Sonys pengar som stänge ute 2/3 av communityt från ett populärt spelläge. Vilka clowner. Blir absolut inget köp av mig till någon av konsolerna ändå. Även utan supplydrops. Ren principsak

Tror inte det har något med Blizzard att göra

Infini

NuZ
Testpilot
Skrivet av DarkSvenn1002:

Tror inte det har något med Blizzard att göra

Infini

Ok så Activision Blizzard har inget med Activision Blizzard att göra?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

De försöker få pluspoäng efter fjaskot som Blizzard ställt till med och krypandet efter Sonys pengar som stänge ute 2/3 av communityt från ett populärt spelläge. Vilka clowner. Blir absolut inget köp av mig till någon av konsolerna ändå. Även utan supplydrops. Ren principsak

Inifinity Ward har väl egentligen ingenting att göra med de ansvariga för blizzards tävlingar i Hearthstone eller? Knappt activision heller för den delen

NuZ
Testpilot
Skrivet av DarkSvenn1002:

Inifinity Ward har väl egentligen ingenting att göra med de ansvariga för blizzards tävlingar i Hearthstone eller? Knappt activision heller för den delen

Vad pratar du om? Det är ett och samma företag som heter Activision Blizzard. IW utvecklar spelet bara just nu. De leder def. Inte utvecklingen och vad som ska vara med eller inte. Activision är det mest giriga spelföretaget som finns och mest lögnaktiga. Kolla remastern bla. Efter ett tag kommer de. De fina lådorna. Jag tror inte ett skit på detta faktiskt. 2/3 av communityt utelåsta, massa lögner mm. Men köp spelet du och stöd sånt här. Jag håller mig till Cyberpunk modell bla. och en av få bra utgivare


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Snart dags för EU att på allvar döda allt som har med lootboxar att göra med.
Varför kan man inte bara sälja skins rakt av i en shop. Jag saknar verkligen känslan av att låsa upp något unikt genom progression. Varför måste de alltid vara så tillgängligt eller genom plånboken.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Vad pratar du om? Det är ett och samma företag som heter Activision Blizzard. IW utvecklar spelet bara just nu. De leder def. Inte utvecklingen och vad som ska vara med eller inte. Activision är det mest giriga spelföretaget som finns och mest lögnaktiga. Kolla remastern bla. Efter ett tag kommer de. De fina lådorna. Jag tror inte ett skit på detta faktiskt. 2/3 av communityt utelåsta, massa lögner mm. Men köp spelet du och stöd sånt här. Jag håller mig till Cyberpunk modell bla. och en av få bra utgivare

Japp jag kommer köpa det, är fruktansvärt taggad. 👍

NuZ
Testpilot
Skrivet av DarkSvenn1002:

Japp jag kommer köpa det, är fruktansvärt taggad. 👍

Lägg lagom mycket pengar på lootlådor bara 👍 Vore ju dumt om de gjorde dig skuldsatt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Lägg lagom mycket pengar på lootlådor bara 👍 Vore ju dumt om de gjorde dig skuldsatt

Ingen fara har aldrig köpt en låda i c.o.d eller något annat spel😄

1
Skriv svar