Cyberpunk 2077 kan kopiera The Witcher 3:s expansions- och dlc-modell

Robot
Cyberpunk 2077 kan kopiera The Witcher 3:s expansions- och dlc-modell

"Jag ser inte varför vi inte skulle göra det."

#cd-projekt-red


Medlem

Funkade toppen till The witcher 3 så varför inte.

Medlem

Får vi Cyber-Gwent med holografiska kort också?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Låter utmärkt, det fungerade bra med Witcher 3. DLC är bara oönskade och vidriga när de består av innehåll som utvecklare har valt att klippa ut från det huvudsakliga spelet för att tjäna mer pengar.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Får vi Cyber-Gwent med holografiska kort också?

Det vore väldigt trevligt!
Även om det kanske inte var något revolutionerande så fann jag det väldigt roligt att resa runt i TW3 för att samla på mig kort och bygga mitt deck

Medlem

Såå... ingen horsearmor!?

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Såå... ingen horsearmor??

Inge Bethesda här heller..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Witcher 3's första expansion var dock vidrig då den prompt försökte få ihop en med den fyrtiotreåriga kedjerökerskan, Shani. Blä.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Witcher 3's första expansion var dock vidrig då den prompt försökte få ihop en med den fyrtiotreåriga kedjerökerskan, Shani. Blä.

Nä usch så kan vi ju inte ha det


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

DLC till Witcher 3 var inga DLC, knappt ens expansioner- det var hela spel. Det är precis så "DLC" ska vara.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Inge Bethesda här heller..

Yes, tyvärr

Medlem
Skrivet av Miindz:

DLC till Witcher 3 var inga DLC, knappt ens expansioner- det var hela spel. Det är precis så "DLC" ska vara.

Fast innan expansionerna så fanns det väl 20 dlc. Typ någon armor och nåt svärd etc.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Känns ju som i ett sånt här spel kanske man kan släppa stand-alone "expansioner" där man spelar karaktärer i andra delar av staden kanske ? Likt vad GTA IV gjorde ?

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Fast innan expansionerna så fanns det väl 20 dlc. Typ någon armor och nåt svärd etc.

Det stämmer, det finns en hel hög dlc till Witcher 3, men alla är helt och hållet 100% gratis, endast expansionerna har någonsin kostat pengar.

ELF
Medlem

Säger inte nej till lika matiga expansioner till Cyberpunk som det var till TW3.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar