Ansök om att få flyga Microsoft Flight Sim först

Robot
Ansök om att få flyga Microsoft Flight Sim först
Medlem

Yeeessss! It's about time! Hoppas verkligen det håller samma kaliber som tidigare MSFS, och att det är betydligt mer väloptimerat än FSX.

Fragtjuv

Ja, det här ska bli så ruskigt spännande. Hoppas hoppas att det tar simulatorflygandet till nästa nivå. Spelar en hel del DCS just nu men MSFS är ju en annan typ av flygning.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Hade inte väntat mig detta, vart rejält förvånad när jag insåg att det var ett nytt Flight Simulator de visade upp. Hoppas verkligen att det här spelet blir lika bra som de äldre spelen, att fokus verkligen ligger på simulering med möjligheten att ändra inställningar som spelarna själva vill ha det, som Falcon 4 och många andra simulatorer hade när dessa var väldigt populära.

Megadelux

Trrrrrevligt ! Ser fram emot detta.

Medlem

Kul att se, samtidigt hade jag gärna sett en kontinuerligt utvecklad "Combat flight sim" (någon som kommer ihåg den?). Det hade jag kunnat prenumerera på.

Medlem

Det vore ju trevligt om de bygger den som DCS, dvs tillåta moduler med andra plan/kampanjer etc.
Världen ser ju grymt detaljerad ut.

Gnällkuk

Lika hett som Minecraft Dungoens för min del, men svårt att inte bli imponerad över hur otroligt vackert det såg ut!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Riktigt intressant detta, såg ju fantastiskt ut. Ska du hoppa in @Tomas Helenius ?


signatur

Jump in.

Medlem

Den där bilden är ju från Dovetail's Flight School, som sög rejält

Här kan vi snacka bild

Medlem

Ska omedelbart anmäla mig till detta!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Då har man anmält sig! 2020 kommer bli ett spännande år!

Fragtjuv

Det enda som oroar mig är att de ska tona ner simulator-aspekten i och med att det ska gå att spela på Xbox. Hoppas verkligen att det är en simulator på riktigt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Får lite Microsoft Flight vibbar pga att det ska vara spelbart på Xbox, men vem vet, hoppas på att bli positivt överraskad!

Medlem

@joelthor100: Har precis kollat hela preview-videon som las upp här tidigare och jodå nog verkar det bli en riktig sim allt. Han säger till och med i slutet av videon att det blir en port av "the hardcore pc flight simulation" angående att det kommer till Xbox.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

@Ankh: Done, har spelat en del flight-simulators men är inte lika avancerad som vissa. Men angående det här så känns det bara som "I need this in my life" 😜


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

@Ankh: Done, har spelat en del flight-simulators men är inte lika avancerad som vissa. Men angående det här så känns det bara som "I need this in my life" 😜

Ja lite så känner jag med


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar